ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و ال جی فعلاً تولید LCD خود را کاهش نمی دهند

پیشتر گفته شده بود که کمپانی های سامسونگ دیسپلی و ال جی دیسپلی در نیمه اول سال جاری میلادی، خط های تولید LCD کنونی خود را دچار تغییر و تحولاتی خواهند کرد و تقریباً به ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

پیشتر گفته شده بود که کمپانی های سامسونگ دیسپلی و ال جی دیسپلی در نیمه اول سال جاری میلادی، خط های تولید LCD کنونی خود را دچار تغییر و تحولاتی خواهند کرد و تقریباً به صورت تمام و کمال به تولید پنل های OLED روی خواهند آورد. حال طبق گزارش های تازه منتشر شده، این دگرگونی با تأخیر مواجه شده است.

بنابر اعلام منابع خبری، این تصمیم از آنجایی نشئت می گیرد که دو کمپانی مورد اشاره با تقاضای فراوان و پیش بینی نشده ای برای پنل های LCD به خصوص در بخش هایی نظیر تولید تلویزیون و یا محصولات خاص در حوزه IT مواجه شده اند. همچنین در خبرها آمده است که کمبود منابع تأمین LCD نیز به این مشکل دامن زده و باعث افزایش درخواست آنها شده است.

گفتنی است با وجود گزارش های اعلام شده هنوز هیچ کدام از دو شرکت سامسونگ دیپسلی و ال جی دیسپلی، جدول زمان بندی شده ای را برای کاهش سطح تولیدات پنل های LCD خود منتشر نکرده اند.

لازم به ذکر است ال جی دیسپلی در نظر داشت در فصل جاری، عملیات جمع آوری خطوط تولید نسل 3.5، نسل 4 و نسل 5 نمایشگرهای LCD خود را به اتمام برساند و از طرف دیگر سامسونگ دیسپلی هم قصد داشت خطوط تولید نسل 6 و 7 پنل های LCD را تعطیل کرده و از آنها برای تولید OLED بهره ببرد. با این حال هیچ کس از برنامه ریزی های آینده دو شرکت آگاه نبوده و مشخص نیست فرآیند کاهش تولید ال سی دی چگونه پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی