ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بازگشت انگلیسی ها؛ زمزمه واردات خودروهای جگوار و لندرور به ایران قوت گرفت

بالاخره شایعاتی که درباره ورود دو برند لندروور و جگوار به ایران شنیده می شد به واقعیت نزدیک شد و خبر هایی مبنی بر رونمایی خصوصی محصولات احتمالی که برای ورود به ایران انتخاب شده ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

بالاخره شایعاتی که درباره ورود دو برند لندروور و جگوار به ایران شنیده می شد به واقعیت نزدیک شد و خبر هایی مبنی بر رونمایی خصوصی محصولات احتمالی که برای ورود به ایران انتخاب شده اند، به میزبانی بخش بازرگانی سفارت کشور سازنده، یعنی انگلیس برگزار شده است.

محل برگزاری این رونمایی نوید رسمی بودن این نمایندگی برخلاف برخی واردکنندگان داخلی را می دهد. طبق بروشور هایی که در این مراسم توزیع شده، محصولات جگوار شامل مدل های XF , XE , XJ , F-Pace و اسپرت دو نفره F-Type است که این گزینه ها میتوانند در هر دسته فروش رقابت خوبی را درمیان رقیبانشان ایجاد کنند.

لندروور نیز با گزینه های discovery new , rang rover , velar sport و evoque به ایران خواهد آمد که evoque در حال حاضر با نسخه تیون شده هامان توسط نمایندگی هامان درحال پیش فروش است.

نکته قابل توجهی که در خودرو های بریتانیایی وجود دارد، قیمت آن ها است که در مقایسه با رقیبان آلمانی آن ها کمی بیشتر است و باید منتظر قیمت گذاری شرکت روان رو خودرو به عنوان متولی رسمی واردات به ایران باشیم و در صورت قیمت گذاری مناسب شاهد استقبال خوب از این دو برند خواهیم بود.

روان رو براساس شایعات یکی از شرکت های زیر مجموعه هولدینگ بزرگ خانواده گرامیست که واردات خودروهای کیا و هیوندایی به ایران را نیز برعهده دارند.


نکته پایانی درمورد این محصولات، عدم واردات نسخه های قوی تر ۶ و ۸ سیلندر است که بر اساس قانون عدم واردات خودروهای لوکس با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی است که برای سال ۹۶ نیز تمدید شده و خودروهایی که وارد خواهند شد با موتور های چهارسیلندر توربو با قدرت حدودی 240 اسب بخار خواهند بود.

این در حالی است که این دو برند از لوکس ترین خودروهای تولیدی در جهان محسوب می شوند و این عامل مانع از واردات آنها نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • arman
    arman | ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

    خیلی خوبه
    خب دوستان مملکت که فقط متوسط ها و فقرا نیست
    پولدار ها هم هستن
    اتفاقا خیلی از مردم تو کارخونه و ها و شرکت های همین دوستان مشغولن
    امیدوارم این دوستان مرفه که از راه درست پولدار شدن و تو تولید و تجارت موفق هستن و اشتغال زایی دارن روز به روز وضعشون بهتر بشه و راحت تر و خوشبخت تر زندگی کنن
    البته یک درصد کمی رانت خوار هم داریم
    ولی همه پولدار ها که رانت خوار نیستن
    این یک تفکر اشتباهه

  • عقیل پاداش
    عقیل پاداش | ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

    مردم دنبال ماشینی هستن که استاندارد و ایمن باشه در عین حال قیمت مناسب داشته باشه . بالای 40 میلیون هم فایده نداره چون متاسفانه مردم توان خرید ندارن

  • pars
    pars | ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

    بازار نیازمند خودروی خوب و ایمن و (بروز!) و معتبر با موتور خوب و گیربکس اتومات ، زیر 50 میلیونه و از همه بیشتر نیاز به خودرویی خوب (ایمنی - موتور - گیربکس اتومات) زیر 30 میلیون ، اگرنه که همین الانش هم ماشین های گرون از تویوتا و بنز و BMW و هیوندای و کیا و رنو و DS و ... موجوده

مطالب پیشنهادی