ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرزنش دوباره فیسبوک؛ پخش ویدیوی لحظه وقوع یک قتل در آمریکا

چند ساعتی است که شخصی در شهر کلیولند ایالت اوهایو با نام «Steve Stephens» در صدر خبرها قرار گرفته زیرا که او مدعی شده 15 نفر را به قتل رسانده است. این مرد که به ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

چند ساعتی است که شخصی در شهر کلیولند ایالت اوهایو با نام «Steve Stephens» در صدر خبرها قرار گرفته زیرا که او مدعی شده 15 نفر را به قتل رسانده است.

این مرد که به گفته پلیس شخصی 37 ساله است در یکی از قتل های خود به سمت یک مرد 74 ساله رفته و مستقیماً به سر او شلیک کرده است. این جزئیات را ویدیویی در اختیار پلیس قرار داده که قاتل از زمان ارتکاب جرم خود به ثبت رسانده و از طریق فیسبوک منتشر کرده است.

استیو قصد دارد 15 نفر را به عنوان بخشی از مراسم «کشتار روز عید پاک» به قتل برساند

گفتنی است «Stephens» پس از ارتکاب به این قتل نیز به پخش زنده فیسبوک آمده و همچنین در قالب چندین پست اعلام کرد که قصد دارد 15 نفر را به عنوان بخشی از مراسم «کشتار روز عید پاک» به قتل برساند.

لازم به ذکر است فیسبوک هم برای جلوگیری از انتشار پست های او، اقدام به حذف ویدیو و حساب کاربری «Stephens» کرد اما این کار با تأخیری چند ساعته صورت گرفت. یکی از سخنگویان شبکه اجتماعی مورد اشاره در همین رابطه اعلام کرد که «این یک جنایت هولناک بوده و ما اجازه نمی دهیم این چنین محتوایی در فیسبوک قرار بگیرند. ما سخت در تلاش هستیم تا محیطی امن را در شبکه اجتماعی خود مهیا کنیم و به طور دائم با مراجع قضایی در ارتباط مستقیم هستیم.»

هنوز مشخص نیست که آیا اقدام فیسبوک در حذف پست های «Stephens» خودسرانه بوده و یا واکنشی است که مقامات قضایی از آنها درخواست کرده اند. با این حال شرکت مذکور بارها به خاطر امکان پخش هر گونه محتوایی از طریق برودکستینگ مورد انتقاد قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mehdy_bdb
    mehdy_bdb | ۲۸ فروردین ۱۳۹۶

    خب ویدیوش کجاست؟!

  • s.s.b
    s.s.b | ۲۸ فروردین ۱۳۹۶

    خود سرانه به متن نمی اد خود جوش بهتره

مطالب پیشنهادی