ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«گوگل هایِر»؛ سرویسی برای کمک به متقاضیان جویای کار

به نظر می رسد گوگل برنامه ریزی هایی را انجام داده تا بتواند شانه به شانه سرویس هایی نظیر «گرین هاوس»، «جابوایت» و غیره پیش رود. از همین رو غول جستجوی آنلاین با ارائه «گوگل ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۰

به نظر می رسد گوگل برنامه ریزی هایی را انجام داده تا بتواند شانه به شانه سرویس هایی نظیر «گرین هاوس»، «جابوایت» و غیره پیش رود. از همین رو غول جستجوی آنلاین با ارائه «گوگل هایِر» (Google Hire)، قصد دارد سرویسی را فراهم کند تا کمپانی ها بتوانند از طریق آن لیست موقعیت های کاری خود را منتشر کنند و همچنین به مدیریت و قبول درخواست ها متقاضیان جویای کار بپردازند.

گفتنی است سرویس «گوگل هایِر» هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اما قسمت Sign in آن برای همه کاربران باز بوده در حالی که تمام قسمت های دیگر فعلاً مخفی هستند. باید اشاره کرد هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ سرویس دهی «گوگل هایِر» به بیرون راه نیافته اما از آنجایی که وبسایت هم اکنون آماده است، بنابراین نباید زمان زیادی تا معرفی آن باقی مانده باشد.

این سرویس هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اما در آینده ای نزدیک اقدام به سرویس دهی خواهد کرد

لازم به ذکر است به نقل از Axios هم اکنون شرکت های معدودی از جمله Medisas، Poynt و CoreOS در حال همکاری با گوگل برای آزمایش پلتفرم تازه هستند.

بنابراین چنانچه به دنبال شغل تازه ای می گردید، به زودی خواهید توانست از طریق «گوگل هایِر» گزینه مناسب خود را پیدا کنید. ناگفته نماند که هم اکنون رقابت در این زمینه بسیار زیاد بوده و از همین رو گوگل باید قابلیت های جدیدی را هم برای کمپانی ها و هم برای متقاضیان جویای شغل ارائه کند تا بتواند در این مسیر موفق باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی