ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Origin نخستین لپ تاپ گیمینگ اقتصادی خود را معرفی کرد

لپ تاپ EON15-S کمپانی Origin همواره سعی داشته تا توازنی میان قدرت پردازشی برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و قابل حمل بودن برقرار کند و امسال نیز سعی دارد تا دوباره به این موفقیت ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

لپ تاپ EON15-S کمپانی Origin همواره سعی داشته تا توازنی میان قدرت پردازشی برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و قابل حمل بودن برقرار کند و امسال نیز سعی دارد تا دوباره به این موفقیت بزرگ دست پیدا کند، البته این بار با قیمتی کمتر.

شرکت سازنده کامپیوتر Origin برای سال 2017 به کارت گرافیک تازه وارد انویدیا 1050Ti با رم 4 گیگابایتی روی خواهد آورد که قدرت پردازش آن کمی از گرافیک انویدیا 980M استفاده شده در مدل سال گذشته EON15-S بیشتر است.

گفتنی است برخلاف مدل عرضه شده در سال گذشته، لپ تاپ جدید Origin از نمایشگر با رزلوشون بالا بهره نمی برد و تنها به یک صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی مبتنی بر فناوری IPS مجهز است. البته ناگفته نماند که این مشخصات احتمالاً برای بسیاری از گیمرها مناسب بوده و از آنجایی که گرافیک مورد استفاده در آن با پرچمدار انویدیا فاصله بسیاری دارد، بنابراین پرفورمنس بهتری را هم ارائه می دهد.

این لپ تاپ مجهز به کارت گرافیک تازه وارد انویدیا 1050Ti بوده و با قیمت پایه 999 دلارعرضه می شود

بر اساس اطلاعات دریافت شده از طرف شرکت Origin، مشخصات دیگر لپ تاپ EON15-S سال 2017 عبارتند از پردازنده اینتل Core i7-7700HQ یا i5-7300HQ و یا i3-7100H، حافظه رم 32 گیگابایتی DDR4، حافظه ذخیره سازی 6 ترابایتی، درگاه حافظه سریع M.2 SSD، کیبرد دارای بکلایت RGB و «رنگ بدنه و یا طرح مطابق با سیلقه کاربر».

از نظر قیمت هم باید اشاره کرد که لپ تاپ مذکور با قیمت پایه 999 دلار عرضه می شود اما Oirigin اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت افزاری مدل پایه در اختیار علاقه مندان قرار نداده و تنها به اعلام بهره مندی آن از گرافیک انویدیا 1050Ti اکتفا کرده است. این گجت با وزن حدوداً 2.3 کیلوگرمی و ضخامت 2.5 سانتی متری احتمالاً مورد توجه بسیاری از گیمرها و علاقه مندان به طراحی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۲۹ فروردین ۱۳۹۶

    وااااای چه خوب ? با این قیمتش واقعا محشره یه چیزی حدود ۴ میلیونه فقط

  • علی گلکسی
    علی گلکسی | ۲۹ فروردین ۱۳۹۶

    ۶ ترابایت مگه میشه

مطالب پیشنهادی