ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توصیفات رؤیایی از آیفون 8 سبب افزایش ارزش سهام اپل شده است

مسلماً آیفون 8 یک موبایل هوشمند بسیار پیشرفته و عالی خواهد بود. با پیشرفت هایی که در چند سال اخیر در حوزه فناوری صورت گرفته و نمایشگرهای بدون حاشیه و عاری از هرگونه دکمه فیزیکی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

مسلماً آیفون 8 یک موبایل هوشمند بسیار پیشرفته و عالی خواهد بود. با پیشرفت هایی که در چند سال اخیر در حوزه فناوری صورت گرفته و نمایشگرهای بدون حاشیه و عاری از هرگونه دکمه فیزیکی را تقریباً به واقعیت تبدیل شده اند. اما کنترل شایعات و توقعات کاربران از آیفون جدید اپل کم کم دارد از دست خارج می شود.

گفتنی است بر اساس گزارشی که وبسایت MarketWatch منتشر کرده، مؤسسه «کردیت سوئیس» قیمت هدف خود برای سهام اپل را افزایش داده و آن را به رقم 170 دلار رسانده است. این در حالی است که امروز سهام اپل با قیمت 141 دلار داد و ستد می شود. علاوه بر آن «RBC Capital Markets» هم تخمین خود در این هفته از 155 دلار بالاتر برده و آن را روی 157 دلار بسته است.

مؤسسه «کردیت سوئیس» قیمت هدف سهام اپل را به 170 دلار رسانده در حالی که امروز با قیمت 141 دلار داد و ستد می شود

اما لازم به ذکر است ارزش کنونی سهام اپل و این تخمین های بی اساس تنها بر پایه حضور معجزه آسای آیفون 8 است. بدین شکل که سهام اپل در ماه آبان سال گذشته و تنها کمی پس از عرضه آیفون 7، 115 دلار قیمت داشت و هم اکنون رسیدن به ارزش 141 دلاری آن هم بدون وقوع اتفاقی خاص، نشان از تأثیر شایعات مربوط به تلفن همراه اسرار آمیز کوپرتینویی هاست.

ناگفته نماند گزارش ها حاکی از آن هستند که آیفون 8 یا آیفون ادیشن دارای نمایشگر بدون حاشیه اولد و حسگر اثر انگشت تعبیه شده درون آن است و علاوه بر آن انتظار می رود که شاهد دوربین دوگانه عمودی و دوربین ثانویه سه بعدی برای تشخیص چهره باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omidsh
    omidsh | ۳۰ فروردین ۱۳۹۶

    فعلا که همش الکیه بیاد ببینیم چی میشه. البته قطعا باید یک چیز خاص باشه چون همه بر اساس شایعات همه چنین انتظاری دارن اگه نباشه اپل ضرر زیادی میبینه

مطالب پیشنهادی