ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون تکنولوژی الکسا را در دسترس دیگران قرار می دهد

الکسا طی یک سال گذشته سر و صدای بسیاری به پا کرد و حالا توسعه دهندگان اپلیکیشن و نرم افزارها می توانند از تکنولوژی آن برای اضافه کردن کنترل صوتی به محصولات خود استفاده کنند. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۰

الکسا طی یک سال گذشته سر و صدای بسیاری به پا کرد و حالا توسعه دهندگان اپلیکیشن و نرم افزارها می توانند از تکنولوژی آن برای اضافه کردن کنترل صوتی به محصولات خود استفاده کنند.

سرویسی که تحت عنوان «لِکس» شناخته می شود، به گفته رویترز قرار است بازیکن شماره یک رایانش فرامین صوتی در آینده نزدیک باشد. ورنر ووگِلس، مدیر ارشد فناوری های آمازون می گوید لکس می تواند منجر به پدید آمدن دستیارها و چت بات هایی شود که بسیار دوستانه تر بوده و برخوردی انسانی تر دارند.

لکس به جای اینکه درون اپلیکیشن و نرم افزار نهادینه شود، قرار است در سرورهای ابری جای بگیرد. این یعنی آمازون قادر است با اطلاعات به دست آمده از طریق تعامل مردم با الکسا، آن را هر روز بهتر و بهتر کند.

آمازون می گوید دستیارهای همراه فقط در ماشین کاربرد دارند.

در حالی که فروش محصولات اکو آمازون هیچ وقت به پای فروش آیفون های اپل نمی رسند، ووگلس می گوید که مردم با الکسا هر جای خانه که باشند تعامل خواهند داشت اما فقط زمانی با دستیار صوتی موبایلشان حرف می زنند که داخل ماشین باشند.

با این حال، آمازون باز هم به اطلاعات بسیار بیشتری نیازمند است، بنابراین تعاملات کاربران با اپلیکیشن های تولید شده توسط توسعه دهندگان شخص ثالث نیز روی رفتار لِکس تاثیر خواهند گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی