ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس جدید آپارات برای تماشای ویدیو در تلویزیون های هوشمند

آپارات امروز با انتشار بیانیه ای خبر داده که از این پس کاربران می توانند به شکلی ساده، ویدیوهای این سرویس را در تلویزیون‌ های هوشمند خود تماشا کنند. برای این منظور تنها کافیست از تلویزیون ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

آپارات امروز با انتشار بیانیه ای خبر داده که از این پس کاربران می توانند به شکلی ساده، ویدیوهای این سرویس را در تلویزیون‌ های هوشمند خود تماشا کنند.

برای این منظور تنها کافیست از تلویزیون هوشمندی استفاده کنید که به شبکه اینترنت متصل شده و دارای یک مرورگر اینترنتی است. آپارات در واقع سرویس جدیدی توسعه داده که با مرورگر تلویزیون شما کار می کند و از طریق آدرس http://tv.aparat.com در دسترس است. زمانی که از طریق این آدرس به آپارات در تلویزیون خود مراجعه کنید، با رابط کاربری بهینه شده ای برای تلویزیون رو به رو می شوید.

آپارات همچنین خبر می دهد که ویدیوهای این سرویس به شکل خودکار با کیفیت سرعت اینترنت شما هماهنگ می شوند و همین مسئله، نگرانی جهت وجود مکث های طولانی در زمان پخش را از بین می برد.

آپارات در بیانیه خبری اش، ذکر می کند که چنین رویکردی می تواند محدودیت های اندازه نمایشگر کوچک موبایل یا تبلت را برای جمع های خانوادگی از میان بردارد و بدین شکل، هر شخص با داشتن یک تلویزیون هوشمند، می تواند از رابط کاربری جدید آپارات بهره گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Ali
    Ali | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    کاری با خبر ندارم...

    حجاب اون زنه تو حلقم....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی