ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو یک کنسول کلاسیک دیگر برای کریسمس امسال آماده می کند

بر اساس اخبار اخیر، گویا نینتندو در حال آماده سازی یک کنسول کلاسیک دیگر برای پایان سال جاری میلادی است. شایعات حاکی از آن هستند که این بار ژاپنی ها به سراغ سوپر نینتندو یا ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

بر اساس اخبار اخیر، گویا نینتندو در حال آماده سازی یک کنسول کلاسیک دیگر برای پایان سال جاری میلادی است. شایعات حاکی از آن هستند که این بار ژاپنی ها به سراغ سوپر نینتندو یا همان SNES رفته اند و می خواهند با توسعه نسخه کوچکتر آن بازگشت دوباره اش را رقم بزنند.

این شایعات از طریق منبعی نزدیک به نینتندو در اختیار وبسایت یوروگیمر گذاشته شده و آن ها با انتشار این اطلاعات اعلام کرده اند که سوپر نینتندو جدید احتمالا برای کریسمس امسال عرضه خواهد شد و در اختیار عموم قرار می گیرد.

علاوه بر این، گفته شده که سیستم اجرای بازی های روی سوپر نینتندو نیز شباهت بسیاری به NES Classic Mini دارد و کاربران می توانند آثار از پیش نصب شده روی این کنسول را اجرا و بازی کنند. با این حال هنوز هیچ اطلاعات دیگری از این کنسول در دسترس نیست.

حتی منبع منتشر کننده این خبر از بازی هایی که قرار است روی این کنسول عرضه شوند هم سخنی به میان نیاورده است. باید منتظر پاسخ نینتندو به این شایعات بود و ببینیم که این بار ژاپنی ها چه برنامه ای برای تعطیلات سال نو میلادی در ذهن دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sahand shabanloei
    sahand shabanloei | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶

    این چرت و پرتا چین این داره میسازه ؟!

  • Metal
    Metal | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶

    ? ? ?

مطالب پیشنهادی