ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی تبلت های اقتصادی مدیاپد T3 و T3 7 را رونمایی کرد

با بزرگتر شدن اندازه نمایشگر موبایل ها، فروش تبلت ها تحت تأثیر قرار گرفته و کمپانی های سازنده از روند فروش آنها ناراضی هستند. با این حال به نظر می رسد هوآوی دست بردار نبوده ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۰

با بزرگتر شدن اندازه نمایشگر موبایل ها، فروش تبلت ها تحت تأثیر قرار گرفته و کمپانی های سازنده از روند فروش آنها ناراضی هستند. با این حال به نظر می رسد هوآوی دست بردار نبوده و اخیراً بدون هیاهو دو تبلت مدیاپد T3 و T3 7 را معرفی کرده است.

اگر بخواهیم از منظر مشخصات سخت افزاری به تبلت های تازه هوآوی نگاه کنیم، مدیاپد T3 مجهز به نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل است و چیپست آن هم اسنپدراگون 425 خواهد بود. همچنین مدل مورد اشاره در دو نسخه با حافظه رم و فضای ذخیره سازی 2-16 و 3-32 گیگابایتی عرضه می شود. علاوه بر آن کاربران می توانند مدل دارای پشتیبانی از LTE و یا WiFi را انتخاب کنند.

تبلت های اقتصادی هوآوی با قیمت های احتمالی 235 و 138 دلاری عرضه می شوند

گفتنی است مدیاپد T3 از یک دوربین 5 مگاپیکسلی اصلی در پشت و دوربین سلفی 2 مگاپیسکلی برخوردار است. از دیگر مشخصات آن می توان به باتری 4800 میلی آمپر ساعتی، بدنه آلومینیومی و اندروید 7.0 نوقا با رابط کاربری EMUI اشاره کرد. رنگ های قابل عرضه هم خاکستری و طلایی قید شده اند و احتمال می رود با قیمت 235 دلار روانه بازار رقابت شود.

اما هوآوی برای کسانی که به دنبال مدل کوچکتر و ارزان قیمت تر هستند، تبلت مدیاپد T3 7 را معرفی کرده که دارای نمایشگر 7 اینچی با رزولوشن 1024 در 600 پیکسل، چیپست مدیاتک 8127، حافظه رم 1 یا 2 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 8 یا 16 گیگابایتی است.

این تبلت همانند برادر بزرگتر خود از بدنه آلومینیومی بهره برده و مجهز به باتری 3100 میلی آمپر ساعتی، اندروید مارشملو و دوربین های 2 مگاپیکسلی در پشت و جلو خواهد بود و انتظار می رود شرکت سازنده برای آن قیمت 138 دلاری را در نظر گرفته باشد.

مدیاپد T3:

مدیاپد T3 7:

  

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد امینی
    محمد امینی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶

    بهترین تبلتی که داشتم chuwi hi 12بود الان می خوام chuwi hi 13 رو بخرم واقعا عالی واقتصادی

مطالب پیشنهادی