ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت To-Do، جایگزین اپلیکیشن ووندرلیست رسما منتشر شد

مایکروسافت ساعاتی پیش اپلیکیشن جدیدی برای مدیریت کارها به نام Microsoft To-Do منتشر کرده که می توانید همین حالا نسخه پیش نمایش آن را در iOS، اندروید و ویندوز 10 تجربه کنید. وظیفه اصلی To-Do ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

مایکروسافت ساعاتی پیش اپلیکیشن جدیدی برای مدیریت کارها به نام Microsoft To-Do منتشر کرده که می توانید همین حالا نسخه پیش نمایش آن را در iOS، اندروید و ویندوز 10 تجربه کنید.

وظیفه اصلی To-Do ساخت فهرست انجام کارهاست، کارهایی که می توانید برایشان یادآور گذاشته و بدین ترتیب اهداف و پروژه هایتان را دنبال کنید. To-Do شباهت بسیار زیادی به اپلیکیشن ووندرلیست دارد و حتی می توان فهرست های ساخته شده در ووندرلیست را به آن منتقل کرد. البته این موضوع اتفاقی نیست، چرا که مایکروسافت در سال 2015 ووندرلیست را به طور کامل خریداری کرده بود.

یکی از قابلیت های خوبی که در مایکروسافت To-Do می بینید، «My Day» نام دارد که کاربر را به تمرکز روی وظایف روزانه تشویق می کند. بدین شکل که هر روز یک لیست از کارهای تازه را در اختیار کاربر می گذارد.

این اپلیکیشن به سرویس آفیس 365 مایکروسافت هم متصل است و با کلیه اپلیکیشن های آفیس و همچنین سرویس آتلوک مایکروسافت تعامل دارد. همچنین هوش مصنوعی این اپ می تواند بسته به اطلاعاتی که در آن وارد کرده اید، هر روز پیشنهادهای مختلفی را برای اضافه شدن به فهرست های انجام کار شما ارائه دهد.

نکته جالب این که فهرست های مایکروسافت To-Do را می توان به وسیله اموجی از یکدیگر تفکیک کرد، و همانطور که انتظار می رفت امکان همگام سازی اطلاعات اپلیکیشن میان دستگاه های مختلف نیز وجود دارد.

مایکروسافت در آینده قابلیت های بیشتری از ووندرلیست (از جمله اشتراک گذاری فهرست ها) را به To-Do می آورد تا این اپلیکیشن جدید را به طور کامل جایگزین ووندرلیست کند. ضمنا نسخه هایی از To-Do برای سیستم عامل مک و تبلت های iOS و اندروید نیز به زودی منتشر می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶

    چه لزومی داشت با وجود واندرلیست؟

  • محمد جواد شرفی
    محمد جواد شرفی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶

    عاشق مایکروسافتم ?? هر برنامه ای که داره برای تمام سیستم عامل ها منتشر میشه برعکس گوگل

مطالب پیشنهادی