ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل لیست ساعت های هوشمند دریافت کننده Android Wear 2.0 را منتشر کرد

دومین نسخه از سیستم عامل Android Wear گوگل، قابلیت های تحسین برانگیزی با خود به همراه خواهد آورد و این کمپانی حالا با انتشار لیستی در وب سایت خود، ساعت هایی که آپدیت را دریافت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

دومین نسخه از سیستم عامل Android Wear گوگل، قابلیت های تحسین برانگیزی با خود به همراه خواهد آورد و این کمپانی حالا با انتشار لیستی در وب سایت خود، ساعت هایی که آپدیت را دریافت کرده، به زودی دریافت می کنند یا به هیچ وجه دریافت نمی کنند را مشخص ساخته است.

در حال حاضر نسل دوم ساعت موتو 360 و مدل اسپرت آن، ساعت LG Watch Urbane 2nd Edition LTE، هوآوی واچ و مدل مخصوص بانوان آن و نیز ذن واچ 2 و ذن واچ 3 ایسوس، مهم ترین ساعت های هوشمندی هستند که به زودی به روزرسانی اندروید ویر 2.0 را دریافت خواهند کرد؛ با این همه، گوگل تاریخ دقیقی برای هر یک اعلام نکرده و می گوید باید در بازه ای بین پایان آوریل تا اواخر ماه مه سال جاری میلادی منتظر عرضه سیستم عاملش بود.

اواخر آوریل تا اواخر ماه مه؛ بازه اعلام شده برای عرضه اندروید ویر 2.0 روی ساعت های هوشمند باقی مانده

در میان ساعت هایی که به روزرسانی گوگل را دریافت نمی کنند، نخستین مدل LG G Watch، سامسونگ گیر لایو، سونی اسمارت واچ 3، نخستین مدل موتو 360 و نخستین مدل ذن واچ ایسوس به چشم می خورد. تمامی این ساعت ها به 512 مگابایت حافظه رم و پردازنده نسبتاً قدرتمند اسنپدراگون 400 کوالکام تجهیز شده اند، اما قدیمی تر از آن هستند که قادر به اجرای سیستم عامل تازه گوگل باشند؛ البته به جز سونی اسمارت واچ 3 که جوان ترین عضو این لیست بوده و در سال 2016 عرضه شد.

گوگل در نهایت اعلام کرده که از این پس، تمام ساعت های هوشمند اندرویدی به همراه اندروید ویر 2.0 به بازار عرضه می شوند و دیگر لازم نیست کاربران نگران دریافت یا عدم دریافت این به روزرسانی از سوی پوشیدنی گران قیمت خود باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • یاور گنجه خور دزفولی
    یاور گنجه خور دزفولی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    آقا ،اطلاع ندارید برای موتو ۳۶۰ اسپرت کی میاد؟

    • آریا
      آریا | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

      اقا شما موتو 360 اسپرت داری؟ اگه داری ارتفاع سنجش چطوریه؟. خوب کار میکنه؟

  • mohammad sadegh ameri
    mohammad sadegh ameri | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    مشخصات زن واج ۲ با الجی جی واج یکی ه چرا براش آندروید منتشر نمی شه?

مطالب پیشنهادی