ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دِل نخستین مانیتور HDR خود را معرفی کرد

چندی قبل کمپانی دل جدیدترین نمایشگر HDR خود به نام  UltraSharp UP2718Q را معرفی کرد. این محصول یک مانیتور 27 اینچی با رزلوشن 4K است که البته بزرگ ترین ویژگی آن را می توان در پشتیبانی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

چندی قبل کمپانی دل جدیدترین نمایشگر HDR خود به نام  UltraSharp UP2718Q را معرفی کرد. این محصول یک مانیتور 27 اینچی با رزلوشن 4K است که البته بزرگ ترین ویژگی آن را می توان در پشتیبانی اش از تکنولوژی HDR دانست.

باید اشاره کنیم که این کمپانی تا به امروز مانیتورهای متعددی را با رزلوشن 4K معرفی کرده اما UP2718Q را می توان نخستین حضور آن در صنعت نمایشگرهای HDR دانست.

در خصوص امکانات UltraSharp UP2718Q باید بگوییم که از پورت های HDMI، DisplayPort و مینی دیسپلی پورت پشتیبانی می کند و روشنایی آن تا یک هزار نیت خواهد بود. حداکثر رزلوشن این مانیتور نیز طبق اعلام شرکت سازنده برابر با 3840 در 2160 پیکسل عنوان شده. دل اعلام کرده که علاقمندان می توانند محصول تازه آن را از تاریخ دوم خرداد امسال با قیمت 1999.99 دلار خریداری نمایند.

این شرکت همچنین در کنار مانیتور مذکور از دو نمایشگر UltraSharp دیگر نیز رونمایی کرد که عبارتند از 4K U2718Q با ابعاد 27 اینچ و قیمت 699.99 دلار و U2518D  با ابعاد 25 اینچ و قیمت 499.99 دلار (که البته دل رزلوشن آن را اعلام نکرده اما به نظر می رسد که HD باشد).

مانیتورهای دومی که به آنها اشاره کردیم نیز قرار است از ماه جولای (ابتدای تیرماه) وارد بازار شوند  در پایان باید اشاره نماییم که هم U2718Q و U2518D در گروه نمایشگرهای InfinityEdge شرکت سازنده قرار می گیرند؛ بدان معنا که حاشیه آنها در کمترین میزان ممکن قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    من با 2000 دلار میتونم یه سیستم گیمینگ بخرم ? چه زود زود قیمتا میره بالا ?

  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    مانیتور فقط نسبت تصویر 21:9 ، فوق العاده هست مخصوصا 4K باشه که باهاش مولتی تسکینگ واقعی بشه عملی کرد ، خود دل هم مانیتور های خوبی تو اون رده داره و جز بهترین هاست

مطالب پیشنهادی