ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

بررسی ویدیویی دیجیاتو: هواوی پی 10

سال گذشته تقریباً همین موقع بود که هوآوی با عرضه ی P9 و P9 Plus (بررسی دیجیاتو) توجه ها را به سوی خود جلب کرد؛ پرچمداران زیبایی که طراحی آنها چشم نواز بود و دوربینشان ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۲:۰۰

سال گذشته تقریباً همین موقع بود که هوآوی با عرضه ی P9 و P9 Plus (بررسی دیجیاتو) توجه ها را به سوی خود جلب کرد؛ پرچمداران زیبایی که طراحی آنها چشم نواز بود و دوربینشان در همکاری با شرکت مشهور لایکا توسعه یافته بود.

از آن زمان تاکنون شاهد عرضه ی رقبای چشمگیری بودیم که کار را برای پرچمدار جذاب چینی ها دشوار می کنند. از یک سو گوگل با پیکسل های جدید خود به میدان وارد شده و از طرف دیگر گلکسی اس 8 سامسونگ با نمایشگر نفسگیر نگاه ها را به سوی خود جلب می کند.

هوآوی بر همین اساس بهبودهای مختلفی در عملکرد پرچمدار خود ایجاد کرده و P10 را به عنوان بهترین موبایل خود تاکنون، به بازار عرضه کرده است. پیشتر بررسی کامل محصول را در دیجیاتو مطالعه کردید، حالا از شما دعوت می کنیم برای درک بهتر عملکرد دستگاه، در ادامه بررسی کوتاه تر ویدیویی هواوی پی 10 را نیز مشاهده فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • moradibehzad95@gmail.com
    moradibehzad95@gmail.com | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    سلام جناب گلستانه. باتشکر از زحمات شما برای بررسی. یه سوال داشتم خدمتتون خواهشا صادقانه بنده رو راهنمایی بفرمایید.ازگوشی پی10پلاس هواوی خیلی خوشم اومده وملاک بنده واسه گوشی دوربین وصفحه بزرگ هستش وگوشی پی10ازهر لحاظ نظرمنو جلب کرده منتها دوربین خیلی خیلی برام مهمه باتوجه به اینکه دیافراگم دوربین پی 10پلاس1.8هستش ومن عاشق عکاسی با دوربین گوشی هستم ایا دوربین این گوشی میتونه منو راضی کنه؟یا منتظر گوشی جدید بشم؟لازم به ذکر است که اس 8سامسونگ وآیفون رو از لحاظ ارگونومیکی دوس ندارم. گوشی های سونی هم لرزشگیر اپتیکال ندارند.شما باتوجه به تجربتون پشنهادتون چیه؟{ازکاربران محترم هم خواهشمندم بنده رو در این مورد راهنمایی بفرمایند.خیلی خیلی ضروره.}باتشکر فراوان. بهزاد مرادی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی