ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیل گیتس
تکنولوژی

بیل گیتس از محدودیت های فرزندانش برای استفاده از موبایل می گوید

به نظر شما در عصری که فناوری دارای درجه اهمیت بالاتری برای کودکان نسبت به انسان های با سن و سال بیشتر است، فرزندان از چه سنی باید دارای تلفن همراه مختص به خود باشند؟ اینطور که ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

به نظر شما در عصری که فناوری دارای درجه اهمیت بالاتری برای کودکان نسبت به انسان های با سن و سال بیشتر است، فرزندان از چه سنی باید دارای تلفن همراه مختص به خود باشند؟ اینطور که مشخص است بیل گیتس رویه سخت گیرانه ای نسبت به این مسئله برای کودکان خود در نظر گرفته که صدای فرزندان او را هم در آورده است.

در مصاحبه ای که «میرِر» (Mirror) با یکی از بنیانگذاران مایکروسافت یعنی بیل گیتس انجام داده، او بیان کرد که «کودکانش تا پیش از سن 14 سالگی حق دارا بودن موبایل اختصاصی خود را نداشته اند.»

گیتس همچنین در ادامه صحبت هایش عنوان کرد که «آنها نسبت به این موضوع اظهار گله مندی می کردند و می گفتند که کودکان دیگر خیلی زودتر از آنها موبایل داشته اند.»

فرزندان بیل گیتس تا پیش از سن 14 سالگی حق دارا بودن موبایل اختصاصی خود را نداشته اند

گفتنی است گیتس هم اکنون دارای سه فرزند 20، 17 و 14 ساله است و بر اساس گفته های او احتمالاً الان همه آنها دارای اسمارت فون اختصاصی خود هستند. اما آیا آیفون هم جزو گجت های استفاده شده توسط آنها خواهد بود؟ پیشتر در سال 2010 عنوان شد که «ملیندا» همسر گیتس اجازه استفاده محصولات اپل در خانه را نمی دهد و از این رو احتمال می رود آیفون هم در خانه آنها جایی نداشته باشد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر استفاده از موبایل توسط فرزندان گیتس هم شامل محدودیت هایی می شود که از جمله آن می توان به «منع حضور موبایل روی میز غذا و در حین غذا خوردن» اشاره کرد.

درست است که قوانین بنیانگذار مایکروسافت برای داشتن موبایل در خانه کمی سخت گیرانه و نادر است، اما مسلماً تأثیر به سزایی در آینده فرزندانش خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • sahand shabanloei
    sahand shabanloei | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    قوانین خونه ما هم همینه با این تفاوت که ما بعد از ۱۳سالگی حق دارا بودن گوشی رو داریم

  • Mehdico
    Mehdico | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    واقعا متاسفم برای پدرمادرهایی ایرانی که دست بچه سه ساله گوشی و تبلت میدن و با افتخار اعلام میکنن بچه شون چقدر باهوشه که کارکردن باش رو زود یاد گرفته!
    اوج سطحی نگری و تفکر خام ملت.

  • | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ما از روزی که یادمونه این قوانین تو خونمون هست ?

  • keivan
    keivan | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    بخش نظرات ادم ۳ ساعت تایپ میکنه میفرسته میبینه هیچی فرستاده نشد متنشم رفت? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی