ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گزارش سه ماهه مالی سوم اپل
تکنولوژی

اپل رویداد «روز زمین» را با اهدای مدال و استیکر به برخی از کاربران گرامی داشت

روز گذشته مصادف با دوم اردیبهشت روز زمین نام داشت و شرکت های مختلف به طرق گوناگون و به بهانه این روز به معرفی محصولات تازه پرداختند و یا سرویس های جدیدی را ارائه دادند. ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

روز گذشته مصادف با دوم اردیبهشت روز زمین نام داشت و شرکت های مختلف به طرق گوناگون و به بهانه این روز به معرفی محصولات تازه پرداختند و یا سرویس های جدیدی را ارائه دادند. حال خبر می رسد که اپل هم «چالش روز زمین» را ارائه کرده تا به نوعی از کسانی که در این روز نیم ساعت ورزش کرده اند، قدردانی کند.

گفتنی است کاربران برای دستیابی و موفقیت در این چالش می بایست حداقل نیم ساعت بدوند، راه بروند، دوچرخه سواری و یا شنا کنند و در حین آن نیز از اپل واچ و یا دیگر ابزارهای پوشیدنی با قابلیت همگام شدن با Health Kit استفاده کنند تا اطلاعات مربوط به فعالیت آنها درون این اپلیکیشن ثبت شود.

کاربران می بایست حداقل نیم ساعت فعالیت داشته باشند تا به این مدال و استیکرها دسترسی پیدا کنند

لازم به ذکر است کاربران می توانند علاوه بر دستیابی به مدال مخصوص روز زمین که در تصویر بالا مشاهده می شود، از استیکرهای ویژه ای هم بهره مند شوند که در iMessage قابل استفاده خواهند بود.

این نخستین بار نیست که اپل چالش ها و مدال های به خصوصی را برای رویدادهای به خصوص در نظر می گیرد و پیشتر نیز شاهد نمونه های مشابه در «جشن شکرگزاری» و سال نوی میلادی بوده ایم که با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه شده و سبب تشویق برخی از آنها به انجام فعالیت های بیشتر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی