ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

با اسرار موفقیت برخی از کارآفرینان جوان آمریکایی آشنا شوید

کارآفرینی در هر زمینه ای سختی ها و به دنبال آن لذت های خاص خودش را دارد که در هیچ کار دیگری نمی توان آن را تجربه کرد. از این رو پایگاه خبری «بیزنس اینسایدر» ...

لیلا حیدری
نوشته شده توسط لیلا حیدری | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

کارآفرینی در هر زمینه ای سختی ها و به دنبال آن لذت های خاص خودش را دارد که در هیچ کار دیگری نمی توان آن را تجربه کرد. از این رو پایگاه خبری «بیزنس اینسایدر» به سراغ چند کارآفرین برجسته زیر 30 سال که در مجله ی فوربز ثبت شده اند رفته و راز موفقیت شان را پرسیده. در ادامه با این اسرار موفقیت آشنا می شوید.

ماکسیم رازماخین، موسس شرکت پخش نوشیدنی Thirstie

  • به رسانه اهمیت ندهید. هرگز به حرف ها و شایعاتی که رسانه ها در مورد شما می گویند گوش ندهید. مراقب حرکات و تاکتیک هایی که رقبایتان اتخاذ می کنند باشید، اما دنباله رو آنها نباشید.
  • همیشه نظرات تان را بازبینی کنید. زمانی که شرکتی را به راه می اندازید باید به طور مداوم نقشه ها، ایده ها و نظرات تان را بازبینی تا از به روز بودن آنها اطمینان حاصل کنید.
ایمبر ونزباکس، یکی از موسسان و مدیر RewardStyle

او در سن 23 سالگی وبلاگی ساخت تا مشتری هایی را جلب کند تا اینکه شرکت RewardStyle را تاسیس کرد. این شرکت در درآمدزایی اینترنتی به کاربران اینترنت کمک می کند.

  • تا می توانید علم آموزی کنید. ببینید هم حرفه ای های تان چه کارهایی کرده اند و به دنبال فرصتی باشید تا آموخته های خود را به کار گیرید. همزمان با گذراندن دانشگاه، در شرکت های زیادی کارآموزی کردم تا هر آنچه به مد و لباس ربط دارد را بیاموزم.
  • مشتری خودتان باشید. من به دنبال نیازی که احساس کردم، شرکت RewardStyle را تاسیس نمودم. ببینید زندگی خودتان و دیگران چه مشکلی دارد و سعی کنید آن را رفع کنید. با این کار توانایی نقد محصول تان را نیز خواهید داشت.
  • افراد مناسبی را برای تیم تان انتخاب کنید. شاید استخدام افراد حرفه ای به پای تان گران تمام شود اما ارزشش را دارد. تیم حرفه ای در آینده ی شرکت تان تاثیر بسیار زیادی می گذارد. شاید ایده ی عالی داشته باشید اما اگر تیمی نباشد که آن ایده را بفروشد یا تحویل دهد، هرگز موفق نخواهید شد.
دیوید هیسانگ، موسس Shephard Therapeutics

پس از اینکه David مبتلا به سرطان نادر سر و گردن شد، موسسه ای را برای شناخت درمان سرطان های نادر تاسیس کرد.

  • به ندای درون تان گوش دهید. عموما بهترین ایده ی شما همانی است که فکر می کنید خیلی سخت است، پس از آن نترسید. با تجربه ای که من داشته ام اگر به ندای درون تان گوش دهید و کارتان را عملی کنید، بعدا نتیجه ی موفقیت آمیز کارتان را خواهید دید.
  • با شهامت باشید. برای شروع کار باید شهامت داشته باشید. اما به این معنی  نیست که هرگاه به کمک نیاز داشتید از کسی درخواست نکنید.
مایکل مارتین، یکی از موسسان RapidSOS

شرکت مارتین به سرعت رو به رشد است، زیرا خدمتی که ارائه می کند، مشکلی بسیار ساده اما عمومی ار برطرف می سازد. برنامه ای که او برای تلفن های همراه هوشمند ساخته این امکان را به کاربر می دهد که در مواقع اضطراری، موقعیت مکان خود را به مراکز مربوطه بفرستد. این برنامه در ژوئن 2016 ساخته شده و انتظار می رود تا پایان سال 2017 روی میلیون ها دستگاه نصب شود.

  • اهمیت علاقه. به هنگام شروع کار، فراز و نشیب های زیادی به وجود می آید. از این رو اگر به کاری که می کنید علاقه ای نداشته باشید به زودی تسلیم می شوید.
  • خود را در سختی بیاندازید. همیشه به کسانی که جوان تر از من هستند می گویم از هر راحتی دوری کنند. زیرا چالش ها شما را می سازد. مدام کارهای جدیدی را امتحان کنید تا مسیرتان را پیدا کنید.
یوجین مارینلی، یکی از موسسان Blend

او یکی از موسسان شرکتی است که در گرفتن وام مسکن از بانک های بزرگ کمک می کند.

  • چیزی که به نظر خسته کننده می آید را بهبود دهید. ما به دنبال کاری رفتیم که هیچ کس یک لحظه ی خود را برای فکر کردن به آن هدر نمی دهد. هر آنچه که فکر می کنید کلیشه ای و خسته کننده است را بهبود دهید.
  • افراد مناسبی را استخدام کنید. افرادی را انتخاب کنید که نقاط قوت و ضعف تان را به خوبی شناخته و باعث بهبود شما و کارتان می شوند.
مایکل جانسون، مدیرعامل و یکی از موسسان Visikol

او مدیرعامل شرکتی فعال در حوزه بیوتکنولوژی است که امکان مشاهده بافت ها به صورت سه بعدی را برای دانشمندان فراهم می سازد. این روش تشخیص آلزایمر و سرطان ها را آسان تر می کند.

  • کارتان باید مطابق با علاقه ی شما باشد. اغلب کسانی را می بینم که استارتاپی را به راه می اندازند که اصلا به آن علاقمند نیستند و تنها برای درآمدزایی به این کار می پردازند. پول نمی تواند انگیزه ی خوبی برای موفقیت طولانی مدت تان باشد.
  • تا می توانید مطالعه کنید. تا می توانید مطالعات مربوط به رشته ی خودتان را داشته باشید تا هنگامی که به کنفرانس ها می روید فردی نامطلع شناخته نشوید.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی