ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چه تعداد از اپلیکیشن های پیش فرض گلکسی اس 8 را می توان حذف کرد؟

تا پیش از معرفی گلکسی اس 6، موبایل های سامسونگ و به خصوص پرچمدارانش با انواع و اقسام اپلیکیشن های زائد و بی فایده به دست کاربر می رسیدند که امکان حذف یا غیر فعال کردن بسیاری ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

تا پیش از معرفی گلکسی اس 6، موبایل های سامسونگ و به خصوص پرچمدارانش با انواع و اقسام اپلیکیشن های زائد و بی فایده به دست کاربر می رسیدند که امکان حذف یا غیر فعال کردن بسیاری از آنها وجود نداشت و بنابراین بخش قابل توجهی از منابع سیستم از همان ابتدا اشغال می شدند.

سامسونگ با معرفی گلکسی اس 6 روند جدیدی را آغاز کرد و به مرور از حجم اپلیکیشن های اضافه در موبایل هایش کاست، رویکردی که به خوبی در جدیدترین پرچمدار آنها مشهود است. در نسخه 32 گیگابایتی گلکسی اس 7 حدود 8 گیگابایت از فضای ذخیره سازی به رام دستگاه تعلق داشت و در مدل 64 گیگابایتی گلکسی اس 8 نیز حدود 12 گیگابایت در اختیار سیستم قرار گرفته است.

با وجود افزایش حجم رام، بخش زیادی از اپلیکیشن های پیش فرض گلکسی اس 8 را می توان حذف یا غیرفعال کرد و اگرچه فضای اختصاص یافته به آنها آزاد نمی شود، اما حداقل از مصرف بیش از اندازه منابع سیستم جلوگیری می گردد. برای مقایسه، جالب است بدانید گلکسی اس 6 با 50 اپلیکیشن پیش فرض عرضه می شد، اما در گلکسی اس 8 این رقم به 37 رسیده است.

از مجموع 37 اپلیکیشن پیش فرض گلکسی اس 8 می توان 25 مورد را حذف یا غیرفعال کرد

در بین 37 اپلیکیشن پیش فرض گلکسی اس 8، از همان ابتدا می توانیم 25 مورد را حذف یا غیرفعال کنیم و با این حساب فقط 12 برنامه باقی می مانند. حتی با استفاده از اپلیکیشن های ثالث مانند BK Package Disabler می توانید چند مورد دیگر را نیز غیرفعال کنید و بنابراین بخش قابل توجهی از منابع سیستم آزاد خواهد شد. این رویکرد مطلوب سامسونگ می تواند تجربه کاربری موبایل های مختلف بازار را به نسخه خام اندروید نزدیک تر نماید و عملکرد روان تری را برای کاربران به ارمغان بیاورد، ضمن اینکه حق انتخاب آنها را نیز به رسمیت بشناسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mohammadreza pashapour
    Mohammadreza pashapour | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    واقعا فوق العاده است من اگه بگیرم همون 12 تا میزارم بمونه بقیه را حذف میکنم

  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

    من خودم Video و Massages و Internet رو غیر فعال کردم چون به ترتیب از MX Player ، Texter و Chrome استفاده میکنم و دلیلی برای وجود اپل های پیش فرض نیست

    البته دستگاه من روت با دسترسی روت اینکارو کردم

    • high end
      high end | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

      اپل های پیش فرض

      • omidsh
        omidsh | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

        رسوب نمكاتون داره جمع ميشه تو بخش كامنت ديجياتو?

مطالب پیشنهادی