ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتظار بالا از گلکسی اس 8؛ فروشی 50 میلیون واحدی در سال 2017

فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در سراسر جهان آغاز شده و از همین سو، یکی از تحلیلگران موسسه Yuanta Securities می گوید که سامسونگ می تواند تا انتهای سال 2017 بیش از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در سراسر جهان آغاز شده و از همین سو، یکی از تحلیلگران موسسه Yuanta Securities می گوید که سامسونگ می تواند تا انتهای سال 2017 بیش از 50.4 میلیون پرچمدار بفروشد.

لی جائه-یون در نامه ای به همکاران خود نوشت که انتظار دارد گلکسی اس 8 پلاس عمده فروش را تجربه کند و مدل معمولی فروش کمتری داشته باشد. علت این مسئله، افزایش تعداد کاربرانی است که محتوای ویدیویی روی موبایل خود می بینند یا بازی روی موبایلشان انجام می دهند.

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تقریبا هیچ تفاوت فاحشی به جز نمایشگر ندارند.

بنا به گفته آقای لی، گلکسی اس 8 پلاس در حدود 27.1 میلیون واحد فروش خواهد داشت که 53.9 درصد کل فروش پرچمداران امسال سامسونگ را شامل می شود. گلکسی اس 8 هم با فروشی 23.3 میلیونی مجموعا 46.1 درصد را به خود اختصاص می دهد.

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تقریبا هیچ تفاوت فاحشی به جز نمایشگر ندارند. اس 8 پلاس یک نمایشگر 6.2 اینچی و اس 8 یک نمایشگر 5.8 اینچی دارد. این نمایشگر بزرگ سبب شده تا جای بیشتری هم برای باتری باشد و سامسونگ به جای 3 هزار میلی آمپر، یک باتری 3500 میلی آمپری برای مدل پلاس برگزیده است.

طی دو سال گذشته، گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 7 اج، فروش بیشتری نسبت به مدل های معمولی و با نمایشگر تخت و بدون خمیدگی در حواشی را تجربه کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • محمد شرفی نسب
    محمد شرفی نسب | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    کی گفته تنها فرق S8 و S8 pluse نمایشگرشونه......باتریشونم هست.....متاسفم واستون اطلاعات غلط در اختیار مردم میذارین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی