ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل 2017 و دو سیم کارت موبایل Galaxy J7 در وب سایت FCC رویت شد

تا به امروز نشانه های زیادی از عرضه مدل 2017 موبایل Galaxy J7 سامسونگ به بازار حکایت داشته اند و در جدیدترین خبر مربوط به این اسمارت فون، میان رده تازه سامسونگ جوازهای لازم را ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

تا به امروز نشانه های زیادی از عرضه مدل 2017 موبایل Galaxy J7 سامسونگ به بازار حکایت داشته اند و در جدیدترین خبر مربوط به این اسمارت فون، میان رده تازه سامسونگ جوازهای لازم را از رگولاتوری FCC ایالات متحده دریافت کرده است. بنابر شماره مدل دستگاه (یعنی SM-J730FM/DS)، ظاهراً Galaxy J7 جدید در دو مدل تک سیم کارت و دو سیم کارت به دست مشتریان خواهد رسید.

با توجه به اطلاعات لیست FCC، این موبایل هوشمند دچار تغییرات کوچکی از منظر طراحی شده؛ به عنوان مثال، فلاش LED دوربین اصلی برخلاف مدل 2016 که در سمت راست لنز قرار گرفته بود، حالا به زیر آن انتقال یافته است. علاوه بر این، بخش پایینی دستگاه میزبان پورت مایکرو USB و جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود.

از مدت ها قبل، بسیاری از مشخصات سخت افزاری مدل 2017 موبایل Galaxy J7 افشا شده بودند؛ هرچند که تا پیش از رونمایی رسمی از طرف سامسونگ، نمی توان از هیچ چیز اطمینان داشت. بنابر شایعات و گزارش ها، دستگاه مورد اشاره به چیپست هشت هسته ای اگزینوس 7870 با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز، دو گیگابایت حافظه رم و حداقل 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

انتظار می رود که نمایشگر 5.5 اینچی دستگاه، قادر به نمایش رزولوشن Full HD باشد و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، این میان رده را به دستگاهی مشابه با مدل سال پیش تبدیل کرده اند؛ بنابراین می توان حدس زد که بسیاری از مشتریان احتمالی با رونمایی عضو تازه خانواده Galaxy J اندکی ناامید خواهند شد.

هنوز مشخص نیست سامسونگ چه تاریخی برای عرضه و چه قیمتی برای دستگاه تازه خود تدارک دیده، اما به صورت معمول، موبایل های هوشمند با فاصله کمی از زمان دریافت جوازهای FCC رونمایی می شوند؛ بنابراین دیگر لازم نیست زمان زیادی منتظر باقی بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی