ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نقص عجیب مرکز کنترل iOS می تواند آیفون را از کار بیندازد [تماشا کنید]

گیمرهای با سابقه حتماً نحوه استفاده از کدهای تقلب و باز کردن قابلیت های خاص در بازی ها را به یاد دارند؛ کافیست وارد منوی مخصوص شده و ترکیب منحصر به فرد و البته  بی معنی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

گیمرهای با سابقه حتماً نحوه استفاده از کدهای تقلب و باز کردن قابلیت های خاص در بازی ها را به یاد دارند؛ کافیست وارد منوی مخصوص شده و ترکیب منحصر به فرد و البته  بی معنی از دکمه ها را فشار دهید تا مثلاً به مرحله ای جدید برسید، یا سکه های بیشتری دریافت کنید.

به نظر می رسد اپل نیز این راهکار نسبتاً قدیمی را فراموش نکرده؛ یکی از وب سایت های ایتالیایی که در حوزه محصولات اپل فعالیت دارد، به تازگی ویدیویی را منتشر ساخته و در آن نشان می دهد با استفاده از ترکیب خاص چند گزینه، می توان آیفون را از کار انداخت:

در این ویدیو می بینید که با فشردن چند گزینه با ترتیبی مشخص در مرکز کنترل iOS می توان این قابلیت مخفی را فعال کرد. برای این کار باید ابتدا به صفحه مرکز کنترل بروید، سپس یکی از دکمه های ردیف پایین (آلارم، ماشین حساب، دوربین) را به صورت همزمان با دکمه Night Shift و AirDrop فشار دهید. با اجرای این کار، آیفون برای لحظاتی عمیقاً به فکر فرو می رود و پس از اینکه به نتیجه نمی رسد، به صفحه هوم برگشته و رمز عبور را از شما تقاضا خواهد کرد.

البته واضح است که فشردن همزمان این دکمه ها در حالت عادی رخ نمی دهد و مشخص نیست که وب سایت مورد بحث چگونه توانسته آن را شناسایی کند. به هر حال تمامی نسخه های iOS حتی جدیدترین آنها یعنی 10.3.2 بتا نیز به این مشکل دچار هستند. گفتنیست ظاهراً این باگ بی خطر است و می توانید بدون نگرانی، آن را روی آیفون خود تست نمایید.

iOS
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • mohsen-unique
    mohsen-unique | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    من روی ipod 6 تست کردم دستگاه ریست شد
    نکته اینجاست که باید همزمان با هم فشارشون بدید

  • mohsen-unique
    mohsen-unique | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    من تست کردم روی ipod 6 کار میکنه و دستگاه ریست شد

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    نمیشه ک اصن تو کنترل سنتر مولتی تاچ نی ولی در کل اپل باگ نداره نداره یه باگای عجیب غریب داره، ضمن اینکه بر خلتف نظر نویسنده اصلا شباهتی به کد های قدیمی بازی نداره.... چون هیچکدومشون نتیجه اش قفل کردن هنگ کردن بازی نبوده???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی