ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عملکردی فراتر از انتظار؛ در کمتر از یک ماه، 2.74 میلیون کنسول سوییچ به بازار عرضه شد

به نظر می رسد که نینتندو سوییچ شروعی فوق العاده را برای نینتندو به ثبت رسانده. در مدت زمانی کوتاه و از سومین روز از ماه مارس تا 31 مارس، نینتندو 2.74 میلیون واحد از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

به نظر می رسد که نینتندو سوییچ شروعی فوق العاده را برای نینتندو به ثبت رسانده. در مدت زمانی کوتاه و از سومین روز از ماه مارس تا 31 مارس، نینتندو 2.74 میلیون واحد از کنسول سوییچ را به بازار عرضه کرده.

با توجه به اینکه نینتندو سوییچ بسیار کمیاب است و تولید اولیه اش نسبت به تقاضا کمتر بوده، به راحتی می توان پذیرفت که تمامی 2.74 میلیون سوییچ ارائه شده در ماه مارس به فروش رفته (با توجه به اینکه 27 روز از ماه آوریل نیز گذشته).

برای مقایسه، Wii U کنسول قبلی نینتندو در تمام طول عمر خود فقط 13.56 میلیون واحد فروش داشت که به نظر می رسد نینتندو سوییچ در همین سال اول بتواند به راحتی بیش از آن فروش کند.

نینتندو می خواهد تا پایان سال مالی 2018، بیش از 10 میلیون سوییچ دیگر به بازار عرضه کند.

نینتندو قصد دارد تا انتهای ماه مارس سال 2018، بیش از 10 میلیون واحد نینتندو سوییچ دیگر به بازار عرضه کند. جالب اینکه طی سه ماهه ابتدایی سال 2017، نینتندو حتی یک واحد کنسول Wii U هم به بازار تزریق نکرده و همه تمرکز خود را روی سوییچ گذاشته است.

Wii اما که موفق ترین کنسول نینتندو در طول تاریخ به حساب می آید، در ماه اول خود 3.2 میلیون واحد فروش داشت. البته باید در نظر داشت که Wii در ماه دسامبر و زمانی مناسب برای خریدهای سال نو عرضه شد در حالی که سوییچ در ماه مارس از راه رسید. بنابراین نمی توان گفت سوییچ عملکردی ضعیف تر داشته.

پس از بررسی های مثبتی که از این کنسول منتشر شد، تحلیلگران پیش بینی خود را به 2.3 الی 2.5 میلیون واحد طی ماه ابتدایی افزایش دادند. خود نینتندو نیز تصور می کرد در ماه اول فقط 2 میلیون کنسول به بازار ارائه کند اما گویا میزان تقاضا بالاتر از پیش بینی تحلیلگران و نینتندو بوده.

به جز کنسول، نینتندو 5.46 میلیون بازی فیزیکی نیز برای سوییچ به بازار عرضه کرده که 2.76 میلیون آن زلدای جدید بوده است. با در نظر گرفتن اینکه طی این ماه فقط 2.74 میلیون کنسول عرضه شده، ارائه 2.76 میلیون زلدا برای آن، اتفاق عجیبی است که پیش از این نیز گزارش آن را داده بودیم. قصد بر این است که تا پایان ماه مارس سال 2018، بیش از 35 میلیون واحد بازی دیگر نیز روی کنسول به فروش برسانند.

نظر شما در مورد موفقیت نینتندو، کنسول بازی سوییچ و بازی های آن چیست؟ اگر این کنسول با قیمت مناسب در اختیارتان قرار بگیرد، مایل به خرید آن هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Dante Sparda
    Dante Sparda | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    سلام دیجیاتو

    بله که میخریم.
    بنظر من پیش فروش داخل سایت بزارین که با خیال راحت بخریم.

    بنظر من تمام اینایی که میگن سوییچ مال بچه هاست, خودشون بچه هستن چون گیمر قدیمی مثل من که 29 سالمه, از4سالگی با ماریو و زلدا خاطره داریم, معلومه که منتظریم با قیمت مناسب بخریم...

    این بچه هایی که 24 ساعت "فقط" دنبال پز دادن گرافیک Gears4 یا uncharted4 هستن, چیزی از اصل گیمینگ نمیدونن
    البته سوءتفاهم نشه, من عاشق gears و uncharted هم هستم???✨?

  • M. Chapdast
    M. Chapdast | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    امیدوارم طلوع نیتندو باعث غروب پی اس و درنتیجه سونی نشه.
    ولی اقتصاد این حرفا حالیش نیست وکم کم شمارش معکوس برای سونی شروع شده

  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خود مسئول نینتندو امریکا گفته هدف اصلی کنسول ما بچه های زیر 15 سال هستند و به نظر من راست هم گفته چون گیمر حرفه ای مطمئنا کنسول خانگی رو ترجیح میده... ولی برای بچه ها به نظر من این بهترین کنسول ساخته شده است

  • solook
    solook | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    https://goo.gl/9bXpE8 اگر دنبال کار میگردی اینجا جستجو کن

مطالب پیشنهادی