ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپیکر Invoke مایکروسافت و پشتیبانی همزمان از چند سرویس پخش موسیقی

چند وقتی است که می دانیم مایکروسافت و Harman Kardon در حال همکاری با یکدیگر هستند تا اسپیکری مبتنی بر دستیار دیجیتالی کورتانا را با نام The Invoke روانه بازار کنند. با توجه به شایعات ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

چند وقتی است که می دانیم مایکروسافت و Harman Kardon در حال همکاری با یکدیگر هستند تا اسپیکری مبتنی بر دستیار دیجیتالی کورتانا را با نام The Invoke روانه بازار کنند. با توجه به شایعات و اخبار مختلفی که درباره این اسپیکر در فضای مجازی منتشر شده، تقریباً به طور قطع می توان گفت که چنین محصولی در دست توسعه بوده و احتمالاً در آینده نزدیک، معرفی و عرضه می شود.

از آن جایی که Invoke متعلق به مایکروسافت است، طبیعی خواهد بود که از سرویس هایی مانند Groove Music و اسکایپ پشتیبانی کند. با این همه، به روزرسانی تازه اپلیکیشن کورتانا برای دیوایس های اندرویدی اطلاعات بیشتری درباره Invoke با خود به همراه آورده است.

مایکروسافت احتمالاً برنامه دارد اسپیکر مورد انتظار Harman Kardon را در کنفرانس Build بعدی خود رونمایی کند

ظاهراً اسپیکر Harman Kardon قرار است از چندین سرویس پخش موسیقی مانند اسپاتیفای، پاندورا، iHeartRadio و TuneIn به صورت همزمان پشتیبانی کند. لازم به اشاره است تمام سرویس های مربوط به این اسپیکر، به خوبی با اپلیکیشن اندروید کورتانا ادغام شده اند؛ بنابراین می توان انتظار داشت که Invoke به زودی از سوی مایکروسافت رونمایی شود.

در واقع اگر شایعات صحت داشته باشند، مایکروسافت برنامه دارد اسپیکر مورد انتظار Harman Kardon را در کنفرانس Build بعدی خود رونمایی کند. کنفرانس Build 2017 قرار است ماه آتی میلادی برگزار شود و احتمالاً جزییات مربوط به قیمت گذاری و تاریخ عرضه Invoke نیز طی این رویداد مشخص می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • opda511
    opda511 | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    باندهای هارمن واقعا فوق العاده ان ، رو ماشین من بانداش همینه کیفیت عالی دارن

مطالب پیشنهادی