ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارژ بی سیم ویژگی استاندارد آیفون بعدی خواهد بود

دو-سه ماه پیش اپل به کنسرسیوم Wireless Power پیوست، اجتماعی از شرکت ها که از فناوری Qi برای شارژ بی سیم دستگاه های خود استفاده می کنند. تحلیلگران بازار حالا می گویند که شارژ بی سیم، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

دو-سه ماه پیش اپل به کنسرسیوم Wireless Power پیوست، اجتماعی از شرکت ها که از فناوری Qi برای شارژ بی سیم دستگاه های خود استفاده می کنند. تحلیلگران بازار حالا می گویند که شارژ بی سیم، یکی از ویژگی ها و استانداردهای محصولات جدید اپل خواهد بود.

البته که در مرکز همه توجه ها هم آیفون 8 قرار گرفته. هنوز به طور دقیق مشخص نیست که آیفون 8 از این فناوری بهره می برد یا خیر اما ایلاد دوبزینسکی، مدیرعامل شرکت Powermat در صحبت های اخیر خود گفته شارژ وایرلس ویژگی استاندارد آیفون بعدی خواهد بود.

Powermat یک شرکت پیشتاز در زمینه فناوری شارژ بی سیم است.

دوبزینسکی برای تایید حرف خود از عبارت «بر اساس اعلام اخیر اپل» استفاده کرده، گرچه ما به خاطر ندارید اپل در این راستا اعلامی عمومی داشته باشد. بنابراین چندان نمی توان به صحت این ماجرا اعتمادی کرد.

کمپانی Powermat در زمینه فناوری شارژ بی سیم یک شرکت پیشتاز بوده و سعی دارد تا این تکنولوژی را به دست کاربران بیشتری برساند و به محصولات بیشتری اضافه کند. با همه این تفاسیر، هیچ رابطه علنی میان اپل و Powemat در حال حاضر وجود ندارد و بعید به نظر می رسد که دوبزینسکی ایده خاصی در مورد آیفون های بعدی داشته باشد.

در عوض، کوپرتینویی ها تصمیم گرفته اند تا با شرکت Lite-On در مورد آیفون بعدی خود مذاکره کرده و همکاری کنند. این اتفاق یعنی اپل به طور جدی قصد دارد از فناوری شارژ بی سیم بهره ببرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • arman
    arman | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    به ۲۰۱۳ خوش امدید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی