ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جان مک آفی مشغول ساخت یک موبایل هوشمند بسیار امن است

جان مک آفی طی سال های اخیر مشغول دست و پا کردن اسم و رسمی برای خود در دنیای امنیت بوده است، اما به نظر می رسد که وی رویکردی تازه در پیش گرفته و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

جان مک آفی طی سال های اخیر مشغول دست و پا کردن اسم و رسمی برای خود در دنیای امنیت بوده است، اما به نظر می رسد که وی رویکردی تازه در پیش گرفته و به دنبال ساخت موبایل هوشمند بسیار امن است. این دستگاه، با موبایل های امن رایج که با قابلیت های محدود شده به دست مشتریان می رسند متفاوت بوده و برای دسترسی به قابلیت های مهم و سنسورهای اصلی مانند دوربین، ژیروسکوپ و میکروفون، کلیدهایی فیزیکی روی بدنه اش تعبیه شده که امکان خاموش و روشن کردن آنها را به صورت دستی فراهم می آورند.

مک آفی اولین تصویر این موبایل هوشمند را با به دست گرفتن حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرده و مدعی شده که حتی امکان قطع اتصال درگاه سیم کارت و چیپ وای فای نیز مهیا گشته است. از منظر نرم افزاری، دستگاه سیستم عامل اندروید را به اجرا در می آورد و از ابزاری برای پنهان نگه داشتن سرچ های وب و دیگر ترافیک ها بهره می برد.

مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که این اسمارت فون با قیمت 1100 دلار به دستشان برسد

مسلماً با در نظرگیری اجرای سیستم عامل اندروید و قابلیت اتصال به اینترنت، موبایل مک آفی تماماً در برابر هک مقاوم نیست اما گزینه های امنیتی به مراتب بیشتری نسبت به سایر دستگاه های مخصوص مصرف کنندگان را ارائه می دهد. ظاهراً توسعه دستگاه به صورت مشترک با MGT دنبال می شود که در توسعه سخت افزار و نرم افزار دستگاه نقش خواهد داشت.

مک آفی می گوید که مشخصات سخت افزاری دستگاه تا یک هفته پیش از عرضه آن مشخص نخواهد شد، اما مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که این اسمارت فون با قیمت 1100 دلار به دستشان برسد. ضمناً از همین حالا برنامه ریزی برای عرضه مدل ارتقایافته دستگاه طی سال 2018 میلادی آغاز شده و مک آفی می گوید آن دیوایس تازه، حتی از مدل ابتدایی هم امن تر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • farzad
    farzad | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ساغول???

  • Mr. Noom
    Mr. Noom | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    شما هم مثل من وقتی این یارو رو میبینید یاد سه گانه بتمن نولان میوفتبد یا فقط من اینجوریم؟! ?

  • Rivekan
    Rivekan | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    یک دکمه اتصال مستقیم به نزدیکترین ساقی هم داره.

    • high end
      high end | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

      چرا به خاطر قیافه یارو میگی؟

مطالب پیشنهادی