ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل هوم حالا دستور پخت غذاها را برای شما می خواند

پس از پشتیبانی چندین کاربر، پیدا کردن پروازهای ارزان قیمت و کنترل دیگر گجت ها از طریق گوگل هوم، کمپانی ساکن مانتین ویو تصمیم گرفته تا کار را برای علاقه مندان به آشپزی هم ساده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۱:۰۰

پس از پشتیبانی چندین کاربر، پیدا کردن پروازهای ارزان قیمت و کنترل دیگر گجت ها از طریق گوگل هوم، کمپانی ساکن مانتین ویو تصمیم گرفته تا کار را برای علاقه مندان به آشپزی هم ساده تر کند و غذاها نیز لذیذتر شوند.

گوگل هوم حالا می تواند به صورت دقیق، برای شما دستور پخت غذاها را بخواند و بگوید که برای تهیه یک غذا، دسر و یا خوردنی باید دقیقا چه کار کنید تا آنچه در نهایت به دست می آید واقعا خوشمزه باشد.

در هر بار که به گوگل بگویی «اوکی گوگل، قدم بعدی»، گوگل هوم برای شما یه گام از دستور تهیه غذا را می خواند. این قدم را که انجام دادید، دوباره همین جمله را به گوگل هوم می گویید و قدم های بعدی را اجرا می کنید.

قبل از آن نیز کافی است که دستور غذا را پیدا کنید و دکمه «Send to Google Home» را فشار دهید تا دستگاه متوجه فران شما شود. گوگل می گوید دستگاه هوم قادر است تا 5 میلیون دستور تهیه غذا را برای شما بخواند که رقم فوق العاده عجیبی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی