ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل و استفاده از روتر برای شارژ بی سیم دستگاه های همراه

روزی نیست که در مورد آیفون جدید اپل و شایعات پیرامون آن نشنویم. یکی از جدیدترین اخبار که حالا گویا بسیار جدی هم دنبال می شود، قابلیت شارژ بی سیم آیفون های نسل بعدی است. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

روزی نیست که در مورد آیفون جدید اپل و شایعات پیرامون آن نشنویم. یکی از جدیدترین اخبار که حالا گویا بسیار جدی هم دنبال می شود، قابلیت شارژ بی سیم آیفون های نسل بعدی است.

در آخرین پتنت به ثبت رسیده توسط اهالی کوپرتینو، گویا می توان آیفون ها را بدون نیاز به سیم شارژ کرد. روشی که اپل برای شارژ بی سیم موبایل هایش در آینده به کار خواهد گرفت گویا با آنچه که ما تصور می کنیم تفاوت هایی دارد.

طبق این پتنت ها، گویا اپل سعی دارد تا انرژی را از روترهای وای فای گرفته و به نحوی وارد باتری موبایل های خود کند. در این پتنت ها از آنتن های دو قطبی و دو فرکانسی نیز صحبت به میان آمده که روی کاغذ، می توانند در فواصل دورتری نیز آنتن داشته باشند.

با این وجود، در مورد چیزی صحبت می کنیم که به وضوح یک پتنت ساده است و در هیچ محصولی هنوز خروجی آن مشاهده نشده و بعید هم به نظر می رسد که در آیفون های بعدی شاهد حضور آن باشیم.

ولی به هر روی، شارژ کردن موبایل به وسیله روترهای وای فای اتفاق جذابی است که تبدیل شدن آن به واقعیت بسیار خوشایند خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • omidsh
    omidsh | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خوبه همچين اتفاقى بيفته ولى فك نكنم برأى امسال بتونه عرضه كنه.بعد از طرفى امواج نگران كننده هستند. ببينيم چه ميكنه اپل

  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    بعید می دونم همچین چیزی اتفاق بیفته حالا حالا ها. چون از اونطرف امواج ارتباطی الان خودش خیلی به سیستم عصبی بدن داره لطمه میزنه دیگه اگه بخوان همچین موجای پر انرژی رو منتقل کنن ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی