ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر واحد پیکسل، گوگل را به مقصد آمازون ترک کرد

در حالی که کمتر از یک ماه تا برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O باقی مانده و کمپانی گوگل نیازمند انسجام بیشتر برای تجارت موبایل های هوشمند خود است، مدیر واحد پیکسل، این کمپانی غول ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

در حالی که کمتر از یک ماه تا برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O باقی مانده و کمپانی گوگل نیازمند انسجام بیشتر برای تجارت موبایل های هوشمند خود است، مدیر واحد پیکسل، این کمپانی غول تکنولوژی را ترک کرده.

دیوید فاستر طی ماه اکتبر سال گذشته میلادی و پس از کار در واحد سخت افزار آمازون که به توسعه تبلت های کیندل، اسپیکر اکو و دیوایس هایی از این دست منجر شد، به گوگل پیوست. فاستر در گوگل، نایب رییس محصولات سخت افزاری گوگل بود و مستقیماً بر واحد پیکسل آمازون نظارت داشت. او همچنین مسئولیت ساخت موبایل های پیکسل فعلی و اسپیکر هوم را نیز برعهده داشته است.

دیوید فاستر به دلایل نامشخصی تصمیم گرفته که تنها پس از چند ماه فعالیت در گوگل، یکبار دیگر به آمازون بازگردد

با این همه، وی به دلایل نامشخصی تصمیم گرفته که تنها پس از چند ماه فعالیت در گوگل، یکبار دیگر به آمازون باز گردد. یکی از سخنگویان گوگل، صحت این خبر را تایید کرده اما از ارائه جزییات بیشتر درباره جدایی فاستر امتناع ورزیده است. تحلیلگران از همین حالا اعتقاد دارند که این اتفاق، به برنامه های گوگل برای عرضه حداقل دو اسمارت فون پیکسل طی سال جاری میلادی آسیب می زند.

دیوید فاستر هم دلیل مشخصی برای جدایی خود از گوگل ارائه نکرده، با این همه وی سابقه فعالیت در گروه سخت افزار کمپانی های مختلفی مانند مایکروسافت و اپل را نیز در کارنامه خود دارد که از تنوع طلبی او در حوزه کاری اش حکایت می کند. در نهایت نیز یکی از منابع نزدیک به گوگل گفته که این کمپانی، فعلاً برنامه ای برای جایگزین شخصی دیگر به جای فاستر ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمدحسین
    محمدحسین | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    مستقیما برواحد پیکسل آمازون...? تصحیح کنید لطفا

مطالب پیشنهادی