ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ AccuBattery؛ راهکاری برای حفظ سلامت باتری در گجت های اندرویدی

تحقیقات دانشمندان در حوزه الکترونیک نشان داده که شارژ باتری به میزان 80 درصد، نه تنها از سرعت کاهش ظرفیت آن کم می کند، بلکه شرایطی فراهم می سازد تا در سیکل های بیشتری بتوانید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

تحقیقات دانشمندان در حوزه الکترونیک نشان داده که شارژ باتری به میزان 80 درصد، نه تنها از سرعت کاهش ظرفیت آن کم می کند، بلکه شرایطی فراهم می سازد تا در سیکل های بیشتری بتوانید باتری موبایل تان را شارژ کنید. نتیجه این کار هم طبیعتا داشتن یک باتری سالم با عمری طولانی خواهد بود.

AccuBattery با این هدف به پلتفرم اندروید پاگذاشته؛ اپلیکیشنی که با مانیتورینگ و آنالیز باتری گجت، اطلاعاتی در اختیارتان قرار می دهد تا همیشه آن را در شرایط ایده آل نگه دارید. شاید در نگاه اول با خودتان بگویید که AccuBattery هم یکی دیگر از اپ های Booster باتریست که وعده های کذبی مثل شارژ سریع تر از حد معمول می دهند.

اما حقیقت این گونه نیست. AccuBattery بی تردید یکی از کارآمدترین اپ های آنالیز باتری در اندروید محسوب می شود، حتی کارآمدتر و دقیق تر از تنظیمات خود سیستم عامل.

به غیر از شارژ باتری به میزان 80 درصد (که البته می توانید این میزان را به دلخواه بالا و پایین ببرید)، AccuBattery کارهای مفیدتری هم انجام می دهد. نمایش تأثیر مقدار شارژ بر سیکل های باقی مانده از شارژ باتری یکی از آنهاست. با این خصوصیت کاربردی می توانید دقیقا بفهمید که شارژ 100 درصد با 80 درصد چه تفاوتی با هم دارند.

اما یکی دیگر از قابلیت های خوب AccuBattery آنالیز دقیق مصرف باتری اپلیکیشن هاست. دقت این آنالیز به قدری بالاست که می تواند میزان مصرف باتری هر اپ در ساعت را بر حسب میلی آمپر و به صورت درصدی هم به نمایش درآورد، قابلیتی که عمدتا در اپ های نیازمند روت دیده بودیم و این در حالیست که AccuBattery به روت بودن گجت شما احتیاجی ندارد.

اطلاعات دقیق این بخش هم برای کاربران معمولی در مدیریت باتری مفید هستند و هم توسعه دهندگان را برای بهینه سازی مصرف باتری اپلیکیشن ها یاری می کنند.

گاهی اوقات شارژری که از آن برای شارژ باتری استفاده می کنید ممکن است دچار مشکل شده باشد. مزیت دیگر AccuBattery این است که با نمایش سرعت شارژ شدن باتری، شما را از سالم بودن شارژر یا وجود عیب در آن آگاه می کند. البته برای تشخیص این موضوع احتمالا باید دو سه شارژر مختلف را امتحان و با هم مقایسه کنید.

اما در نهایت محاسبه زمانی که موبایل شما در حالت «خواب عمیق» (یکی از خصوصیاتی که در اندروید 5.0 معرفی شد) بوده هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این اپلیکیشن به شمار می آید. در حالت خواب عمیق، مصرف باتری اسمارت فون به حداقل می رسد. به لطف این قابلیت AccuBattery  می توانید عواملی که مانع ورود گجت به این حالت می شوند را هم شناسایی کنید.

در مجموع AccuBattery با این سطح از امکانات نه تنها در جلب پاور یوزرهای اندروید موفق بوده، بلکه به لطف رابط کاربری و توضیحاتی ساده و قابل فهم، توانسته تا کاربران معمولی را هم به سوی خودش بکشاند و تا الان مرز 500 هزار دانلود در گوگل پلی را گذرانده که برای یک اپلیکیشن مدیریت باتری، آمار فوق العاده ای است.

توصیه می کنیم که اگر به سلامت باتری موبایل تان اهمیت می دهید و می خواهید بدانید که آن را تا چند سیکل دیگر می توانید شارژ کنید، از کنار اپلیکیشن AccuBattery راحت عبور نکنید.

Accu Battery

Accu Battery

سازنده: Digibites قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • hakhamaneshs
    hakhamaneshs | ۲۰ آبان ۱۳۹۸

    دمتون گرم. دنبال نرم افزاری می گشتم ک نشان بده کدوم نرم افزارها باتری رو خالی می کنن

  • mojtaba
    mojtaba | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    واقعا خیلی عالیه

  • سعید
    سعید | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    گوشیم a5 اندرویدم ۶ ولی گوگل پلی اعلام میکنه با گوشیم ساز گاری نداره؟!

  • mohamadreza
    mohamadreza | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    گوگل پلی زده این آیتم تو کشور شما موجود نیست ، لینک کمکیم‌ خرابه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی