ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به دائمی با پرداخت قسطی

روز گذشته ایرانسل خبر داد که قیمت سیم کارت دائمی خود را ۵۰ درصد کاهش داده است. همین مسئله باعث شد تا بهای چنین سیم کارتی از ۱۲۰ هزار تومان به ۶۰ هزار تومان کاهش پیدا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۴۸

روز گذشته ایرانسل خبر داد که قیمت سیم کارت دائمی خود را ۵۰ درصد کاهش داده است. همین مسئله باعث شد تا بهای چنین سیم کارتی از ۱۲۰ هزار تومان به ۶۰ هزار تومان کاهش پیدا کند.

تعداد زیادی از کاربران ایرانسل از سیم کارت های اعتباری بهره می برند و اکنون می توانند با پرداخت مبلغ ۶۰ هزار تومان، کاربری سیم کارت خود را به دائمی تغییر بدهند. مهم ترین تفاوت این دو نوع سیم کارت، در توانایی برقراری تماس بدون نیاز به نگرانی در خصوص اعتبار باقی مانده است و سپس کاربر هر دو ماه یک بار، قبضی شفاف دریافت می کند و می تواند بدهی های خود را بر اساس کارکردی که داشته، پرداخت کند.

اما اکنون ایرانسل خبر می دهد که قابلیتی جدید در اختیار کاربران گذاشته تا بتوانند به شکلی ساده تر، سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تغییر دهند. اپراتور دوم کشورمان اکنون به کاربران اجازه می دهد تا نیمی از مبلغ مورد نیاز برای تبدیل سیم کارت را به صورت سه قسط ماهانه پرداخت کنند. به این شکل که در ابتدا کاربر ۳۰ هزار تومان پرداخت می کند و در ادامه، سه قسط ۱۰ هزار تومانی را به شکل ماهانه به ایرانسل می پردازد.

برای این منظور، کافیست کدی که در تصویر فوق می بینید را شماره گیری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به صفحه «تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی» در سایت ایرانسل مراجعه نمایید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Matin ZD
    Matin ZD | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    بسته هارو برداشته . با فیلتر شکنم کار کنی آزاد مصرف میکنه ??????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی