ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در این ویدیوی تایم لپس زیبا، شکوفه باران شدن درخت های گیلاس را ببینید [تماشا کنید]

هم اکنون زمان آن فرا رسیده تا طبیعت گوشه ای از زیبایی خود را با باز شدن شکوفه های سفید و صورتی درختان گیلاس به رخ انسان ها بکشد و احتمالاً تاکنون در صفحه اینستاگرام ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

هم اکنون زمان آن فرا رسیده تا طبیعت گوشه ای از زیبایی خود را با باز شدن شکوفه های سفید و صورتی درختان گیلاس به رخ انسان ها بکشد و احتمالاً تاکنون در صفحه اینستاگرام خود با ویدیوهای تایم لپس فراوانی مواجه شده اید که باز شدن معجزه آسای آنها به تصویر کشیده اند.

اخیراً شخصی خوش ذوق با نام «جک جانستون» با بهره گیری از یک پهپاد توانسته این لحظه بسیار زیبا را ثبت کند که دیدن آن خالی از لطف نیست.

گفتنی است ثبت ویدیوهای تایم لپس با استفاده از دِرون ها، کاری بسیار سخت و پیچیده است چرا که باتری مورد استفاده در آنها عاملی محدود کننده بوده و نمی توان این گجت ها را برای یک روز کامل در هوا نگه داشت، بنابراین می بایست یک پرواز ثابت و مشخص را بارها و بارها به یک شکل تقریباً یکسان انجام داد. در نهایت پس از ضبط چندین و چند باره و مشقت بار، می توان با ویرایش ویدیوهای ثبت شده آنها را شبیه به یک تایم لپس واقعی کرد.

لازم به ذکر است «جانسون» تا به حال تایم لپس های بسیاری را از شکوفه های گیلاس در کشور ژاپن تهیه کرده که ویدیوی یک و نیم دقیقه ای زیر گوشه ای از بهترین لحظات ثبت شده توسط این فرد خوش ذوق است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی