ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدید سامسونگ، موبایلی با نمایشگر دوطرفه و لبه هوشمند را نشان می دهد

سامسونگ الکترونیکس به تازگی پتنتی را به ثبت رسانده که موبایلی با نمایشگر انعطاف پذیر و دوطرفه را نشان می دهد که تمام قسمت های پنل جلویی، پنل پشتی و حتی لبه های دستگاه را می ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سامسونگ الکترونیکس به تازگی پتنتی را به ثبت رسانده که موبایلی با نمایشگر انعطاف پذیر و دوطرفه را نشان می دهد که تمام قسمت های پنل جلویی، پنل پشتی و حتی لبه های دستگاه را می پوشاند. اسناد مربوط به این محصول منحصر به فرد اخیراً از سوی دفتر ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده (USPTO) منتشر شده.

علاوه بر طراحی انقلابی، در این تلفن همراه روشی نوین برای دسترسی به اپلیکیشن ها نیز اتخاذ گردیده است. در واقع لبه سمت راست دستگاه به منوی برنامه های کاربردی بدل گشته تا کاربر بتواند به راحتی نرم افزار مورد نظرش را انتخاب و اجرا نماید. اگر آیکن اپلیکیشن را به سمت چپ بکشید، روی نمایشگر جلویی اجرا می شود و در صورتی که آن را به سمت راست سوایپ کنید، به پنل پشت دستگاه منتقل خواهد شد.

البته طرح هایی که در این پتنت می بینیم، شباهت زیادی به نمونه دیگری از موبایل تاشو دارد که اوایل سال جاری میلادی توسط این کمپانی کره ای به ثبت رسیده بود. در واقع سامسونگ هر آنچه در زمینه نمایشگرهای تاشو و انعطاف پذیر به ذهنش رسیده را در قالب پتنت های مختلف ثبت کرده تا شاید بالاخره یکی از آنها به نتیجه برسد.

غول تکنولوژی کره جنوبی در حال حاضر مراحل نهایی توسعه نخستین موبایل تاشوی تجاری را به پیش می برد که احتمالاً گلکسی اکس نام خواهد داشت و شاید تا پایان سال جاری میلادی معرفی گردد. البته به نظر می رسد آینده از آن دستگاه های انعطاف پذیر باشد که به راحتی به شکل های مختلف در می آیند، و سامسونگ نیز با در اختیار داشتن فناوری های پیشرفته نمایشگر، چند گام از دیگر شرکت ها جلوتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Arman1377
    Arman1377 | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    حالا سونی ترول ها خودشون یه آجر مستطیلی گرفتن دستشون از طراحی سامسونگ و اپل و اچ تی سی ایراد میگیرن !!!!!
    آخر الزمان شده !?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی