ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مسابقه بهترین چاپگرهای سه بعدی ایرانی آغاز شد

نخستین روز جشنواره چاپ سه بعدی کشور موسوم به Iran 3D Show با سخنرانی چهره های برجسته این حوزه در سالن اجلاس سران در حال برگزاریست. در جریان آیین گشایش این جشنواره، اساتیدی از دانشگاه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

نخستین روز جشنواره چاپ سه بعدی کشور موسوم به Iran 3D Show با سخنرانی چهره های برجسته این حوزه در سالن اجلاس سران در حال برگزاریست. در جریان آیین گشایش این جشنواره، اساتیدی از دانشگاه های علم و صنعت، صنعتی اصفهان و امیر کبیر به بررسی کاربرد فناوری چاپ سه بعدی در زندگی روزمره انسان و حوزه های مورد توجه کنونی خواهند پرداخت.

در جریان این رویداد سه روزه، مسابقه بهترین چاپگرهای سه بعدی ایران نیز با حضور 13 شرکت کننده در بخش FDM و 4 شرکت کننده در بخش DLP برگزار می شود و در پایان، بهترین چاپگر سه بعدی از سوی هیئت داوران انتخاب می گردند.

البته در ابتدا قرار بود رقابت در سه دسته چاپگرهای فیلامنتی، رزینی و پودری صورت گیرد، اما بخش پودری به حد نصاب نرسید و به همین دلیل فقط دو بخش FDM و DLP/SLA برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان دستگاه های خود را در سالن اجلاس سران مستقر کرده اند و بر اساس شاخص های دقیق مطابق با آخرین دستاوردهای تحقیقاتی این حوزه، مورد ارزیابی قرار می گیرند.

لازم به ذکر است ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این نمایشگاه را با هدف گرد هم آوردن فعالان و ارزش آفرینان این صنعت و جلب نظر مسئولان و سرمایه گذاران، از یازدهم الی سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خیلی خوبه قیمتش بیاد پایین اندازه هاشم یکم بزرگتر لشه من یکی که میخرم

مطالب پیشنهادی