ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین تصاویر منتسب به لپ تاپ سرفس مایکروسافت منتشر شد

مایکروسافت در رویداد امروزش که در شهر نیویورک برگزار می شود، به احتمال زیاد از محصول جدیدی به نام «لپ تاپ سرفس» (Surface Laptop) رونمایی خواهد کرد. یکی از کاربران خوش سابقه توییتر چندین تصویر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

مایکروسافت در رویداد امروزش که در شهر نیویورک برگزار می شود، به احتمال زیاد از محصول جدیدی به نام «لپ تاپ سرفس» (Surface Laptop) رونمایی خواهد کرد. یکی از کاربران خوش سابقه توییتر چندین تصویر از این دستگاه منتشر کرده که برای رقابت با کروم بوک های گوگل و به خصوص لپ تاپ «پیکسل» عرضه می گردد.

لپ تاپ سرفس از نمایشگر 13.5 اینچ با فناوری PixelSense بهره مند است و در چهار رنگ پلاتینیوم، شرابی، آبی کبالت و گرافیت طلایی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در این دستگاه از کیبورد آلکانترا نیز استفاده شده، یعنی همان الیاف میکروفیبری که در کیبوردهای گران قیمت سرفس پرو 4 به کار رفته.

هنوز مشخص نیست مایکروسافت چه پیکربندی سخت افزاری را برای لپ تاپ سرفس انتخاب کرده، اما طبق تصاویر کنونی می توان به حضور درگاه های یو اس بی، مینی دیسپلی پورت، جک هدفون و البته درگاه شارژ سرفس پی برد. ظاهراً ردموندی ها درگاه USB-C را در این لپ تاپ تعبیه نکرده اند.

وزن لپ تاپ جدید مایکروسافت به 1.25 کیلوگرم می رسد و ضخامت آن در قسمت پشتی 14.5 و در قسمت جلو حدود 10 میلیمتر است. پنل 13.5 اینچی این دستگاه رزولوشن تمام اچ دی را با نسبت تصویر 3:2 ارائه می کند.

کاربر مورد بحث مدعیست لپ تاپ سرفس به ویندوز 10 اِس (Windows 10 S) مجهز می شود، نامی که مایکروسافت برای رقیب سیستم عامل کروم در نظر گرفته است. این نسخه از ویندوز که در مراسم امروز معرفی خواهد شد، صرفاً توانایی اجرای اپلیکیشن ها استور مایکروسافت مبتنی بر پلتفرم یونیورسال ویندوز را دارد.

گفتنیست برای اطلاع از صحت و سقم این اخبار، کافیست تا زمان شروع رویداد یعنی رأس ساعت 6 عصر به وقت تهران منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • mjk
    mjk | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    احتمالا قیمت پرایده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی