ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل HTC U 11 این بار از روی جعبه فاش شد [بروزرسانی]

همانطور که احتمالاً می دانید پرچمدار بعدی اچ تی سی که HTC U 11 نام دارد، تاکنون سری به نرم افزارهای بنچمارک مرسوم مانند Antutu و GeekBench زده و در پایگاه داده آنها ردی از ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۵

همانطور که احتمالاً می دانید پرچمدار بعدی اچ تی سی که HTC U 11 نام دارد، تاکنون سری به نرم افزارهای بنچمارک مرسوم مانند Antutu و GeekBench زده و در پایگاه داده آنها ردی از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری خود بر جای گذاشته است. حال امروز تصویری از اطلاعاتی که قرار است روی جعبه موبایل مذکور چاپ شود، به فضای مجازی راه پیدا کرده که در صورت موثق بودن تقریباً تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد آن را نمایان می سازد.

بر اساس این طرح، HTC U 11 که طبق برنامه ریزی ها در بیست و ششم اردیبهشت ماه رونمایی خواهد شد، به یک صفحه نمایش 5.5 اینچ QHD با پوشش گوریلا گلس 5 مجهز است. همچنین قدرت پردازش دستگاه هم توسط آخرین نسل از چیپست های کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 تأمین می شود.

گفتنی است تصویر مذکور مهر تأییدی بر حضور نسخه مجهز به حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی بوده و علاوه بر آن درگاه کارت حافظه جانبی با ظرفیت ماکزیمم 2 ترابایت هم در نظر گرفته شده است.

در قسمت عکسبرداری هم اچ تی سی جدیدترین پرچمدار خود را به یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی (اولترا پیکسل 3) با گشودگی دیافراگم f/1.7 واقع در پشت و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 مجهز کرده است.

از دیگر مشخصات HTC U 11 هم می توان به بهره مندی از حسگر تشخیص اثر انگشت، استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب IP57 و شارژ سریع QC 3.0 اشاره کرد که در کنار قابلیت هایی اختصاصی نظیر بوم ساند، برطرف کننده نویز Usonic، ضبط صدای سه بعدی و فریم حساس به لمس (Edge Sense) می تواند تجربه ای متفاوت را در اختیار کاربران قرار دهد.

 

به روز رسانی اول: مشخصات از پایگاه داده آنتوتو

موبایل HTC U 11 دوباره در پایگاه داده آنتوتو رؤیت شد و ویژگی هایی که در این وب سایت می بینیم، کم و بیش با مواردی که در بالا گفته شد مطابقت دارند. تنها اختلاف در حافظه رَم مشاهده می شود، به گونه ای که به جای شش گیگابایت، شاهد چهار گیگابایت رَم هستیم. البته احتمال می رود که حداقل دو مدل از این موبایل پرچمدار را با پیکربندی های متفاوت شاهد باشیم.

به روز رسانی دوم: تیزر تبلیغاتی رسمی اچ تی سی

حساب کاربری رسمی اچ تی سی در توییتر یک تیزر کوتاه 6 ثانیه ای را به نمایش گذاشته که گوشه هایی از طراحی پرچمدار جدیدشان یعنی HTC U 11 را به تصویر می کشد:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • high end
    high end | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    به نظرتون تو ویدیوی جدید پشت گوشی فلزی نیست؟ نظراتتون رو بیان کنید

  • @pic
    @pic | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    باتریش 4000 باشه دیگه ترکونده

  • farzad
    farzad | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    محشره محشرههههههه

  • | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    فک کنم اچ تی سی با این میخواد برگرده
    معلوم میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی