ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لاجیتک کیبرد بلوتوثی «اسلیم فولیو» را برای تازه ترین آیپد اپل معرفی کرد

برند معتبر و نام آشنای لاجیتک امروز از محصول جدید خود با نام «اسلیم فولیو» (Slim Folio) رونمایی کرد که یک کیس محافظ و مجهز به کیبرد بلوتوث است که برای نسل پنجم آیپدهای 9.7 ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

برند معتبر و نام آشنای لاجیتک امروز از محصول جدید خود با نام «اسلیم فولیو» (Slim Folio) رونمایی کرد که یک کیس محافظ و مجهز به کیبرد بلوتوث است که برای نسل پنجم آیپدهای 9.7 اینچی اپل طراحی شده است.

گفتنی است طبق ادعای کمپانی سازنده، کلیدهای کیبرد «اسلیم فولیو» به اندازه کافی «بزرگ و با فاصله» بوده و طراحی آن به گونه است که از فضاهای پرت جلوگیری شده تا کاربر با راحتی هرچه تمام بتواند با آن تایپ کند. به علاوه دکمه های کاربردی و شورتکات های سیستم عامل iOS هم برای برای محصول مورد اشاره در نظر گرفته شده که سوییچ بین اپلیکیشن ها، فعال کردن قابلیت جستجو، دسترسی به صفحه هوم و کم و زیاد کردن ولوم را تنها با فشردن یک دکمه امکان پذیر می کند.

همچنین طراحی «اسلیم فولیو» به گونه است که پایه نگه دارنده، آن را در وضعیتی ایده آل همانند یک لپ تاپ قرار می دهد که عملیات تایپ کردن را ساده تر می کند. علاوه بر آن محصول مذکور می تواند از آیپد در مقابل خراش ها و آسیب ها محافظت کند در حالی که جای اثر انگشت هم روی آن باقی نمی ماند.

باتری های سکه ای مورد استفاده در این گجت می توانند انرژی لازم برای کارکرد کیبرد تا چهار سال را تأمین کنند

لازم به ذکر است «اسلیم فولیو» از طریق بلوتوث LE به آیپد جدید متصل می شود و زمانی که تشخیص دهد گجت شما در وضعیت تایپ قرار گرفته، به صورت خودکار کیبرد را فعال می کند. نکته جالب توجه در گجت تازه لاجیتک این است که باتری های سکه ای مورد استفاده در آن می توانند انرژی لازم برای کارکرد کیبرد تا چهار سال را تأمین کنند.

لاجیتک «اسلیم فولیو» را از امروز با قیمت 99.99 دلار و از طریق وبسایت رسمی اش پیش فروش می کند و وعده عرضه آن به صورت جهانی تا یک ماه دیگر را داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی