ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: کنفرانس ویژه مایکروسافت [خاتمه یافت]

مایکروسافت امروز ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران، رویدادی را در نیویورک برگزار می کند و اینطور که از پیش بینی ها پیداست، تصمیم دارد به مبارزه مستقیم با گوگل برای تصاحب سهم بیشتری از بازار ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۴

مایکروسافت امروز ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران، رویدادی را در نیویورک برگزار می کند و اینطور که از پیش بینی ها پیداست، تصمیم دارد به مبارزه مستقیم با گوگل برای تصاحب سهم بیشتری از بازار نظام آموزشی بپردازد.

گوگل در سال های اخیر با استفاده از کروم بوک ها و سیستم عامل کروم، موفق شده تا حضوری قدرتمند در مدارس آمریکا داشته باشد و مایکروسافت اینک می خواهد چنین روندی را دستخوش تغییر کند. برای این منظور، اهالی ردموند احتمالاً یک گجت سخت افزاری ساده و ارزان از خانواده سرفس رونمایی می کنند تا جایگزین کروم بوک ها شوند. نسخه جدیدی از ویندوز ۱۰ که بر پایه رایانش ابری استوار است هم می آید تا در همین گجت خدمت رسانی نماید و نام آن هم به احتمال زیاد «ویندوز کلاود» است.

مایکروسافت در واقع می خواهد رویدادی با تمرکز بر بهبود نظام آموزشی برگزار کند و قطعاً آفیس هم بی سهم از آن نخواهد بود. از سوی دیگر، انتظار معرفی سرفس فون، سرفس بوک ۲ و سرفس پرو ۵ را نداشته باشید؛ ردموندی ها احتمالاً کنفرانس بیلد را برای معرفی آنها در نظر گرفته اند.

امروز ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران، در همین صفحه شاهد وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو از مراسم مایکروسافت خواهید بود. اخبار مربوط به کنفرانس مایکروسافت هم در صفحه اصلی دیجیاتو قابل دسترسی خواهند بود.

این صفحه به شکل خودکار به روز رسانی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • farvardin
    farvardin | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    نویسنده چرا اینقدر تاکید میکنه? یه حرف چند بار سند میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی