ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتس اپ قابلیت پین کردن گفتگوها را به صورت آزمایشی عرضه کرد

افرادی که از اپلیکیشن های پیام رسان استفاده می کنند و در گروه ها و گفتگوهای متعدد حضور دارند، قطعاً بارها با مشکل تعدد پیام ها و گم شدن رشته کلام با مخاطبین مورد نظر مواجه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

افرادی که از اپلیکیشن های پیام رسان استفاده می کنند و در گروه ها و گفتگوهای متعدد حضور دارند، قطعاً بارها با مشکل تعدد پیام ها و گم شدن رشته کلام با مخاطبین مورد نظر مواجه شده اند. همچنین از آنجا که فهرست گفتگوها بر اساس زمان ارسال آخرین پیام مرتب می شود، برخی موارد مهم در طول روز بارها جابجا شده و برای یافتن آنها باید چندین بار لیست را پیمایش کنید.

واتس اپ در جدیدترین نسخه بتای خود یعنی 2.17.163 قابلیت جدیدی را به نام Pinned Chats معرفی کرده که برای حل مشکل فوق استفاده می شود. با استفاده از این ویژگی می توانید حداکثر 3 گفتگو را در قسمت بالای لیست پین نمایید. برای این کار کافیست چَت موردنظر را فشرده و نگه دارید تا آیکن جدید پین در کنار گزینه های پیشین یعنی حذف، بیصدا یا آرشیو کردن به نمایش درآید.

این سه گفتگو فارغ از زمان آپدیت شدن پیام های داخل آنها، همواره در بالای فهرست چت ها باقی می مانند. البته طبیعیست که هر زمان بخواهید می توانید این چت ها را از حالت پین شده درآورده و گفتگوهای دیگری را جایگزین آنها نمایید.

لازم به ذکر است کاربران اپلیکیشن پیام رسان تلگرام مدت هاست که از چنین قابلیتی به صورت عمومی بهره می گیرند و می توانند حداکثر 5 گفتگو را در بالای فهرست مستقر نمایند. اگر می خواهید این ویژگی آزمایشی واتس اپ را امتحان کنید، می توانید فایل نسخه بتای 2.17.163 را از این لینک دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اینقدر واتس اپ چرت بود من غیر فعالش کردم ???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی