ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مجموعه تصاویر گلکسی اس 8 که آن را مجهز به دکمه هوم نشان می دهند

در حالی که چند روزی از عرضه تازه ترین پرچمداران سامسونگ با طراحی نوین به بازارهای جهانی می گذرد امروز پتنتی از موبایل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس راهی فضای مجازی شده که ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

در حالی که چند روزی از عرضه تازه ترین پرچمداران سامسونگ با طراحی نوین به بازارهای جهانی می گذرد امروز پتنتی از موبایل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس راهی فضای مجازی شده که نشان می دهد سامسونگ در حال تست و توسعه طرح های دیگری هم بوده است.

بر اساس سند ثبت شده کمپانی کره ای در شبکه ثبت طراحی و علامت تجاری اروپا (TMDN)، به نظر می رسد سامسونگ در برخی مدل های آزمایشی گلکسی اس 8 خود سعی داشته تا درست همانند دیگر اعضای خانواده گلکسی، دکمه هوم را در پایین نمایشگر قرار دهد.

به علاوه آنطور که می توان از تصاویر استنباط کرد، دکمه هوم در این مدل آزمایشی میزبان حسگر اثر انگشت هم بوده چرا که در تصاویر مربوط به پنل پشتی، ردی از سنسور مذکور به چشم نمی خورد.

احتمالاً دکمه هوم در این مدل آزمایشی میزبان حسگر اثر انگشت هم بوده است

گفتنی است علاوه بر طراحی کلی به نمایش در آمده در این اسناد، المان های دیگری نظیر دکمه اختصاصی دستیار بیکسبی [آن هم درست در زیر دکمه های کنترل ولوم صدا] نیز به چشم می خورند که تایید می کنند این پتنت به نسخه های دیگری از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس مربوط بوده است.

می توان پیش بینی کرد سامسونگ زبان طراحی مشابهی را در محصولات آتی خود به کار بگیرد و همچنین دور از انتظار نیست که در پرچمدار بعدی اش یعنی گلکسی نوت 8، شاهد ادغام حسگر اثر انگشت با نمایشگر باشیم که همین عامل نیاز به تخصیص فضای مجزا در پنل پشتی یا در زیر صفحه نمایش برای آن را به کلی برطرف می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • farzad
    farzad | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اس۸ که اومد و تموم شد

  • Ostadi
    Ostadi | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    .اس ۸ اومد تموم شد دیگه این آماتور بزیا چیه دیجی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی