ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تازه ترین آمار توزیع اندروید گوگل و افزایش 45 درصدی گجت های مجهز به نوقا

با شروع هر ماه میلادی داده های مهم و تازه ای در فضای وب منتشر می شوند. در اینجا می خواهیم در مورد نمودارهای توزیع نسخه های مختلف اندروید صحبت کنیم. بر اساس گجت هایی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

با شروع هر ماه میلادی داده های مهم و تازه ای در فضای وب منتشر می شوند. در اینجا می خواهیم در مورد نمودارهای توزیع نسخه های مختلف اندروید صحبت کنیم. بر اساس گجت هایی که در هفت روز گذشته سری به پلی استور زده اند، می توان مشاهده کرد که نرخ توزیع اندروید نوقا نسبت به ماه گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

تعداد گجت های مجهز به نوقا در ماه گذشته 4.9 درصد عنوان شده بود و حالا به 7.1 درصد رسیده است

بر اساس نمودارهای مورد اشاره تعداد دستگاه های مجهز به اندروید نوقای 7.0 و 7.1 نسبت به ماه آوریل با افزایشی 45 درصدی مواجه شده اند و هم اکنون 7.1 درصد از دستگاه های اندرویدی از نسخه های مذکور بهره می برند که در ماه پیش این رقم 4.9 درصد بود.

همچنین به وضوح می توان مشاهده کرد که دو نسخه مارشملو (اندروید 6.0) و لالی پاپ (اندروید 5.0 و 5.1) در رقابت سختی به سر می برند تا عنوان بیشترین روی گجت های مجهز به سیستم عامل گوگل را به خود اختصاص دهند. بر اساس آمار لالی پاپ روی حدود 32 درصد از دستگاه های اندرویدی نصب هست در حالی که این رقم برای مارشملو به 31.2 درصد می رسد. دور از انتظار نیست در دو یا سه ماه آینده جایگاه دو نسخه مذکور با یکدیگر تعویض شود.

گفتنی است پس از نسخه های ذکر شده، اندرویدهای کیت کت با 18.8 درصد، جلی بین با 9.1 درصد، آیس کریم ساندوچ با 0.8 درصد حضور دارند و به طور شگفت انگیزی تعداد دستگاه های مجهز به اندروید جینجر برد با 0.1 درصد افزایش مواجه شده اند که برای سیستم عامل معرفی شده در آذر 89 جالب توجه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علیرضا بدری
    علیرضا بدری | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

    کاستوم نصب کنید حال کنید

  • soortex
    soortex | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    نوقا حرف نداره خیلی عالیه

مطالب پیشنهادی