ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با «جلی» آشنا شوید؛ موبایلی با نمایشگر 2.4 اینچی و اندروید نوقا

در روزهایی که شاهد بزرگتر شدن هرچه بیشتر موبایل ها و حضور گسترده فبلت ها در بازار هستیم، موبایلی با نام «جلی» (Jelly) معرفی شده که از بسیاری تلفن های همراه امروزی کوچکتر است. اسمارت ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

در روزهایی که شاهد بزرگتر شدن هرچه بیشتر موبایل ها و حضور گسترده فبلت ها در بازار هستیم، موبایلی با نام «جلی» (Jelly) معرفی شده که از بسیاری تلفن های همراه امروزی کوچکتر است.

اسمارت فون اندرویدی مورد اشاره دارای یک نمایشگر 2.4 اینچی با رزولوشن 240 در 432 پیکسل است که به جرأت می توان گفت که یکی از کوچک ترین تلفن های هوشمند مجهز به سیستم عامل مذکور است.

گفتنی است «جِلی» در دو نسخه پایه با حافظه رم 1 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 8 گیگابایت و پرو با حافظه رم 2 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 16 گیگابایت معرفی شده است. هر دو نسخه به دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی مجهز هستند.

موبایل «جلی» به قول سازنده اش کوچکترین تلفن همراه با پشتیبانی از 4G است

لازم به ذکر است چیپست بی نام به کار رفته در موبایل مورد بحث دارای پردازنده ای چهار هسته ای با فرکانس 1.1 گیگاهرتز بوده و وظیفه تأمین انرژی هم بر عهده یک باتری 950 میلی آمپر ساعتی سپرده شده است.

همچنین بد نیست بدانید که با وجود اندازه بسیار کوچک، تلفن همراه «جلی» از دو سیمکارت نانو پشتیبانی می کند و امکان اتصال به شبکه موبایل 4G را هم در اختیار کاربر قرار می دهد.

ناگفته نماند موبایل بسیار کوچک مجهز به اندروید 7.0 «جلی» که به گفته سازنده حتی در جیب مخصوص نگه داری سکه شلوارهای جین هم جای می گیرد، هم اکنون به منظور جمع سپاری در وبسایت کیک استارتر قرار گرفته و در صورت موفقیت در جذب سرمایه 30,000 دلاری پیش بینی شده، با قیمت 69 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • @Deep_App
    @Deep_App | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

    راحت تو جیب جا میشه...
    #glx

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    یادش بخیر! یه زمانی سونی اریکسون دو مدل اکسپریا در این اندازه‌ها ساخته بود که خیلی هم پرطرفدار بودن. گوشی های کوچک و بامزه‌ای بودن!

  • Mohammadreza pashapour
    Mohammadreza pashapour | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    چه خوب حیف برندهایی مثل سامسونگ و سونی و... چنین گوشی هایی نمی زنند اگر یک برند نامدار اینو میزد حتما میخریدمش

    • high end
      high end | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

      به چه دردت میخوره حتی برای زنگ زدنم شارژ کم نگه میداره

مطالب پیشنهادی