ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

موزیک پلیر Groove Music مایکروسافت برای iOS به روزرسانی شد

اگرچه Groove Music محبوبیت چندان زیادی میان کاربران iOS ندارد، اما اقدامات مستمر مایکروسافت برای به روز رسانی و ارتقای تجربه کاربری این موزیک پلیر در این پلتفرم واقعا تحسین برانگیز است. مایکروسافت در آخرین نسخه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

اگرچه Groove Music محبوبیت چندان زیادی میان کاربران iOS ندارد، اما اقدامات مستمر مایکروسافت برای به روز رسانی و ارتقای تجربه کاربری این موزیک پلیر در این پلتفرم واقعا تحسین برانگیز است.

مایکروسافت در آخرین نسخه Groove Music برای آیفون و آیپد تغییرات متعددی را در ناوبری اپلیکیشن اعمال کرده و به رفع مشکلاتی پرداخته که اعتراض کاربران را در نسخه های قبلی برانگیخته بودند.

شاید مهم ترین تغییری که در این نسخه مشاهده می شود، تسهیل دسترسی به بخش های مختلف موزیک پلیر باشد. Groove Music جدید حالا دسترسی راحت تری به آخرین موزیک های پخش شده را برایتان فراهم می کند، و ضمنا تب «Your Groove» با تب دیگری موسوم به «Recommended» یا همان موزیک های پیشنهادی جایگزین شده است.

همچنین برای دسترسی هر چه آسان تر به آهنگ ها شاهد یک تب جدید به نام My Music در کتابخانه موزیک اپلیکیشن هم هستید. تمامی آلبوم ها، هنرمندان و آهنگ ها به طور منظم در تب My Music طبقه بندی شده اند تا بی معطلی و به سرعت موارد مطلوب خود را پیدا نمایید.

اما با وجود این تغییرات، تنها قابلیتی که جای خالی اش هنوز در Groove Music احساس می شود پشتیبانی از پخش ویدیوهاست. متأسفانه مایکروسافت هنوز در مورد اضافه شدن یا نشدن این قابلیت صحبتی به میان نیاورده، و مشخص نیست که آیا در نهایت تصمیم به ارائه آن در اپلیکیشن می گیرد یا خیر.

آخرین نسخه Groove Music برای iOS را می توانید همین حالا از اپ استور دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • kevin
    kevin | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    این groove واقعا عالیه توی ویندوز
    اوایل اومدن وین ۱۰ افتضاح بود ولی با آپدیتای جدید خیلی خوب شده

  • sadegh
    sadegh | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    میشه گفت تنها اپی از مایکروسافت که عملکردش روی ویندوز بسیار بهتر از پلتفرم‌های رقیب هست همین Groove هست

مطالب پیشنهادی