ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی IBM نسبت به وجود بدافزار در برخی از فلش درایوهای خود هشدار داد

کمپانی مطرح و نامدار IBM امروز در قالب یک هشدار از کاربران محصولات خود خواست تا از برخی فلش درایوهای ساخته این شرکت استفاده نکرده و آنها را منهدم کنند. بر اساس هشدار مذکور که ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

کمپانی مطرح و نامدار IBM امروز در قالب یک هشدار از کاربران محصولات خود خواست تا از برخی فلش درایوهای ساخته این شرکت استفاده نکرده و آنها را منهدم کنند.

بر اساس هشدار مذکور که اخیرا از طریق وبسایت رسمی IBM به اطلاع کاربران رسیده، تعداد نامشخصی از فلش های USB کمپانی مورد اشاره که حاوی نرم افزارهای مورد نیاز برای نصب سیستم های Storwize بود، دارای بدافزار هستند. در متن این اعلانیه نوشته شده کسانی که محصولات V3500، V3700 و نسل نخست V5000 را دریافت کرده اند، برای جلوگیری از منتشر شدن کدهای مخرب، فلش ها را نابود کنند.

همچنین نمایندگان IBM در بخش پشتیبانی عنوان کرده اند «زمانی که ابزار نصب از طریق فلش مموری USB اجرا می شود، خود را در داخل یک پوشه موقت در هارد لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی کپی می کند.»

بدافزار Reconyc به طور معمول کامپیوترهای روسی و هندی را مورد هدف قرار می دهد

علاوه بر آن گفته شده که کدهای مخرب بخشی از بدافزار تروجان Reconyc هستند که طبق اعلام کسپرسکی به طور معمول کامپیوترهای روسی و هندی را مورد هدف قرار می دهد.

نکته قابل اشاره دیگر این است که طبق ادعای IBM، در حالی که بدافزار به سیستم قربانی نفوذ می کند و کپی از خود را در داخل آن به جای می گذارد اما کدهای مخرب در هنگام نصب اجرا نمی شوند. شرکت مذکور به افرادی که هم اکنون فلش را به کامپیوترهای خود متصل کرده اند هم پیشنهاد کرده تا با استفاده از آنتی ویروس، سیستم خود را اسکن کرده و آن را حذف کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • high end
    high end | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    سیستم های storewise چی هستند؟

  • کلیک
    کلیک | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    آی بی ام هم کیفیت چینی پیدا کرده! ?

مطالب پیشنهادی