ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل وان پلاس 5
تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی تازه در خصوص مشخصات سخت افزاری وان پلاس 5

کمپانی چینی OnePlus در همین سال های کوتاه فعالیت خود توانسته مشتریان زیادی را به سمت موبایل های با کیفیت، رده بالا و ارزان قیمت خود جلب نماید. بنابراین عجیب نیست که هیجان و انتظار زیادی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

کمپانی چینی OnePlus در همین سال های کوتاه فعالیت خود توانسته مشتریان زیادی را به سمت موبایل های با کیفیت، رده بالا و ارزان قیمت خود جلب نماید. بنابراین عجیب نیست که هیجان و انتظار زیادی در بازار برای رونمایی از محصول تازه این شرکت یعنی وان پلاس 5 وجود داشته باشد.

خبر جدید در این میان بهره مندی پرچمدار تازه از باتری بزرگ ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی است

به طور معمول انتظار زیاد برای عرضه یک محصول منجر به گسترش شایعات و اخبار غیر رسمی در مورد آن می شود. به تازگی منبعی در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) مدعی شده که اطلاعات موثقی در خصوص مشخصات سخت افزاری موبایل جدید شرکت OnePlus در اختیار دارد.

اولین مورد که تقریباً شکی در صحت آن نیست، بهره مندی موبایل فوق از اسنپدراگون ۸۳۵ به عنوان جدیدترین و قدرتمندترین چیپست کمپانی کوالکام است. پیش از این شنیده شده بود که شاید وان پلاس 5 نخستین موبایلی باشد که از رم ۸ گیگابایتی بهره می برد، اما منبع جدید مدعی تجهیز محصول مورد بحث به رم ۶ گیگابایتی شده که به نظر محتمل تر می رسد.

البته همچنان یک گزینه روی میز باقی خواهد ماند، این که شاید کمپانی چینی امسال نسخه ویژه ای از پرچمدار خود را نیز با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار سازد. لازم به ذکر است که احتمالاً نسخه استاندارد وان پلاس 5 به صورت پیش فرض با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود.

خبر جدید اما در این میان بهره مندی پرچمدار تازه از باتری بزرگ ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی است. بدین سان این موبایل نسبت به وان پلاس 3T از ۲۵ درصد دوام بیشتر باتری برخوردار خواهد بود. بدون شک رضایت مندی عده زیادی از کاربران از این طریق تامین خواهد شد. هنوز در خصوص سرنوشت جک هدفون در وان پلاس 5 اطلاع موثقی در دست نیست.

گرچه هنوز صحت هیچ کدام از اطلاعات بالا به طور رسمی تایید نشده، اما تا حدود زیادی می توان مطمئن بود که امسال نیز OnePlus تلفن هوشمندی را روانه بازار می سازد که توان رقابت با گلکسی اس 8 سامسونگ را با قیمتی به مراتب کمتر دارا خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammadreza pashapour
    Mohammadreza pashapour | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

    به نظر من اون آخر مقاله حرف درستی نبود چون توان رقابت با اس8 رو نداره گوشی فقط رم بالا نیست که اس8 رو باید با جی6 و ایکس زد پریمیوم مقایسه کرد

مطالب پیشنهادی