ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تنها طی 10 هفته، تعداد کاربران قابلیت Status واتس اپ به 175 میلیون نفر رسید

در کمتر از سه ماه از زمان معرفی Status در پیام رسان واتس اپ که نمونه مشابه استوری های اسنپچت به شمار می رود، این قابلیت حالا 175 میلیون کاربر دارد. این رقم با توجه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

در کمتر از سه ماه از زمان معرفی Status در پیام رسان واتس اپ که نمونه مشابه استوری های اسنپچت به شمار می رود، این قابلیت حالا 175 میلیون کاربر دارد. این رقم با توجه به تعداد 1 میلیاردی کاربران پیام رسان واتس اپ در سراسر جهان بسیار تحسین برانگیز است و نشان می دهد که استراتژی فیسبوک در همانند سازی ایده های اسنپچت، نتیجه دلخواه را به همراه داشته است؛ کاهش رشد اسنپچت در جهان و باز شدن راه های تازه برای دریافت تبلیغات و درآمدزایی.

از آن جایی که قابلیت Status در بسیاری از کشورهای جهان -خصوصاً کشورهای آسیایی- محبوبیت یافته، مشخص نیست که چند درصد از کاربران فعال آن، آمریکایی هستند. با این همه، محبوبیت فرمت استوری ها در اپلیکیشن های دیگر نشان داد که پیاده سازی همین قابلیت در واتس اپ می تواند موفقیت آمیز باشد و بنابر گزارش ارائه شده از سوی فیسبوک، تمام پیش بینی ها به حقیقت پیوسته اند.

محبوبیت فرمت استوری ها در اپلیکیشن های دیگر نشان داد که پیاده سازی همین قابلیت در واتس اپ می تواند موفقیت آمیز باشد

قابلیت Status واتس اپ به کاربران اجازه می دهد که تصاویر و ویدیوهایی را در قالب اسلایدشو با دیگران به اشتراک بگذارند و این اسلایدشو پس از 24 ساعت محو می شود.  گفتنی است که این خبر در حالی از سوی مارک زاکربرگ اعلام شده که واتس اپ شب گذشته برای چند ساعت از دسترس خارج شد و کاربران خود را خشمگین کرد. مدیرعامل فیسبوک ضمناً عقیده دارد که فیسبوک در مدت کمی توانسته عقب ماندگی خود از اسنپچت را جبران کرده و حتی از آن پیش بیفتد.

اسنپچت طی چند وقت اخیر، با چالش های فراوانی از سوی فیسبوک مواجه شده و در حال حاضر، 161 میلیون کاربر روزانه دارد. اما خبر خوش برای اسنپچت این است که به این زودی ها از رده خارج نخواهد شد؛ چرا که بنابر آمار ارائه شده از سوی از موسسه App Annie، بیش از نیمی از کاربران اسنپچت به صورت روزانه به سراغ فیسبوک نمی روند و تقریباً نیمی از آنها، هر روز به اینستاگرام سر نمی زنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی