ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایلان ماسک تاریخ ارائه خودروی مدل Y به بازار را اعلام کرد

در آخرین جلسه سهامداران تسلا با ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت، وی اعلام کرد که تسلا انتظار دارد خودروی مدل Y را تا سال 2020 روانه بازار کند. طی این جلسه، از ماسک پرسیده شد که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

در آخرین جلسه سهامداران تسلا با ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت، وی اعلام کرد که تسلا انتظار دارد خودروی مدل Y را تا سال 2020 روانه بازار کند. طی این جلسه، از ماسک پرسیده شد که آیا هنوز هم آن ها قصد دارند تا سال 2018 سالانه 500 هزار و از 2018 تا 2020 نیز سالانه 1 میلیون خودرو بسازند؟

وی در پاسخ گفت بله اما ابتدا لازم است که مدل Y وارد خطوط تولید شود: «بله این کار را می کنم. فکر می کنم ما حوالی سال 2020 یا در حالتی ایده آل اواخر 2019 مدل Y را نهایی می کنیم و من فکر می کنم یک میلیون واحد کاملا شدنی است یا حتی بیشتر.»

بیش از 400 هزار نفر تا به امروز مدل 3 را پیش خرید کرده اند.

در ماه جولای سال گذشته بود که ماسک تایید کرد این شرکت قصد دارد SUV جدیدی تحت عنوان مدل Y به بازار عرضه کند. او طی این جلسه گفت که خودروی نام برده روی پلتفرم جداگانه ای نسبت به مدل 3 ساخته خواهد شد.

با توجه به اینکه آئودی، ولوو، مرسدس و دیگر شرکت ها نیز قصد دارند SUV خود را تا سال 2020 عرضه کنند، زمان بندی ماسک و تسلا منطقی به نظر می رسد.

تسلا قصد دارد تولید مدل 3 که یک سدان است را در ماه جولای آغاز کند و اواخر 2017 نیز آن ها را تحویل دهد. بیش از 400 هزار نفر تا به امروز مدل 3 را پیش خرید کرده اند که برای خودروهای سدان رقم شگفت انگیزی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی