ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی جدید سازندگان مکس پین برای پلی استیشن 4 هم عرضه می شود

گویا پس از ساخت دو بازی انحصاری کنسولی برای مایکروسافت با نام های آلن ویک و کوانتوم بریک، شرکت رِمِدی، خالق بازی مکس پین تصمیم گرفته تا بازی جدید خود را برای پلی استیشن 4 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

گویا پس از ساخت دو بازی انحصاری کنسولی برای مایکروسافت با نام های آلن ویک و کوانتوم بریک، شرکت رِمِدی، خالق بازی مکس پین تصمیم گرفته تا بازی جدید خود را برای پلی استیشن 4 هم عرضه کند.

این شرکت فنلاندی که به خاطر بازی هایی با داستان قدرتمند شهرت دارد، حالا با شرکت ایتالیایی 505Games قراردادی منعقد کرده که طی این قرارداد، 505Games تعهد به انتشار این بازی برای سه پلتفرم پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان دارد.

این شرکت ایتالیایی روی بازی جدید رِمِدی مبلغ 8.45 میلیون دلار برابر با 7.75 میلیون یورو سرمایه گذاری کرده. پروژه مشترک میان این دو کمپانی با نام رمز P7 شناخته شده و توسط موتور بازی سازی Northlight ساخته می شود.

رمدی آخرین بازی خود با نام کوانتوم بریک را هم با همین موتور ساخت. از آنجایی که کوانتوم بریک به صورت انحصاری برای اکس باکس وان و ویندوز 10 ساخته شده بود، موتور نورث لایت باید برای ساخت بازی روی پلی استیشن 4 نیز آماده می شد که اوایل سال 2017 این اتفاق رخ داد.

بنابراین، آیا آلن ویک 2 برای اکس باکس اسکورپیو ساخته می شود یا همکاری رمدی و مایکروسافت به پایان رسیده؟

بازی جدید به عنوان یک اکشن سوم شخص سینمایی تعریف شده که در دنیایی کاملا جدید روایت می شود. جالب اینکه در بیانیه خبری منتشر شده به عبارت «عمیق ترین مکانیک بازی» اشاره شده و امید می رود که بازی P7 همانند دو عنوان قبلی از مشکل گیم پلی خسته کننده و تکراری رنج نبرد.

با این وجود مشخص نیست که چه بر سر نسخه دوم بازی آلن ویک خواهد آمد. آیا در E3 امسال شاهد اجرای این بازی روی کنسول اسکورپیو مایکروسافت با جزئیات 4K خواهیم بود یا همکاری رمدی با مایکروسافت به پایان رسیده؟ هنوز هیچ اطلاعات بیشتری چه در مورد آلن ویک 2 و چه در مورد P7 در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی