ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با افزودن قابلیت «بازخوردها»، اپیدمی تازه ای در شبکه اجتماعی فیسبوک به راه افتاد

کمپانی فیسبوک امروز یک تصمیم نه چندان جالب دیگر گرفت و قابلیت تعاملی غیر ضروری دیگری به پلتفرم اجتماعی خود اضافه کرد که می تواند شیوه ارتباط کاربران با یکدیگر را دستخوش تغییرات فراوان نسبت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

کمپانی فیسبوک امروز یک تصمیم نه چندان جالب دیگر گرفت و قابلیت تعاملی غیر ضروری دیگری به پلتفرم اجتماعی خود اضافه کرد که می تواند شیوه ارتباط کاربران با یکدیگر را دستخوش تغییرات فراوان نسبت به قبل کند. از این پس شما می توانید درست مانند اپلیکیشن مسنجر، نسبت به پست ها، پیام ها و همچنین کامنت ها، بازخوردهای مختلف مانند «ناراحت» یا «عصبانی» را در قالب اموجی ها ارسال کنید.

این قابلیت مشخصاً به همان میزان که مورد توجه برخی کاربران قرار خواهد گرفت، موجب آزار برخی دیگر خواهد شد و احتمالاً بسیاری از افراد دلشان نمی خواهد که شاهد بازخوردهایی تا این حد فراگیر و گسترده از سوی دوستان و خانواده خود باشند.

برای خود یک چای بریزید، به صندلی تکیه دهید و شاهد آلوده شدن تایم لاین تان با اموجی های مختلف باشید

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا فیسبوک دست به راه اندازی چنین قابلیتی برای شبکه اجتماعی خود زد. این کمپانی در بیانیه رسمی خود می گوید: «ما از مردم شنیدیم که آنها به دنبال راه های بیشتری برای نمایش واکنش خود در مکالمات هستند.»

اموجی ها شاید برای نمایش احساسات و واکنش ها در برابر برخی مناسبت های خاص کارآمد باشند، اما در حال حاضر، قابلیت بازخورد فیسبوک همچون ویروسی که بشریت را تهدید می کند به جان شبکه اجتماعی فیسبوک افتاده است و زیر هر پست و کامنت، شاهد چندین اموجی مختلف هستیم. بنابراین برای خود یک چای بریزید، به صندلی تکیه دهید و شاهد آلوده شدن تایم لاین تان با اموجی های مختلف گریه، عصبانیت، خنده، تعجب و دیگر راه های تعاملی سازنده باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali9zafar
    ali9zafar | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    این قابیت که خیلی وقته تو فیسبوک برا پست ها هست الان برا کامنتاش اضافه شد؟

مطالب پیشنهادی