ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ تیم کوک کاهش وزن
تکنولوژی

تیم کوک: با استفاده از اپل واچ 14 کیلوگرم وزن کم کرده ام

تیم کوک مدیر عامل اپل در جدیدترین مصاحبه خود با شبکه CNBC آمریکا اعلام کرده که با استفاده از اپل واچ تا کنون توانسته نزدیک به ۱۴ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد. او در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

تیم کوک مدیر عامل اپل در جدیدترین مصاحبه خود با شبکه CNBC آمریکا اعلام کرده که با استفاده از اپل واچ تا کنون توانسته نزدیک به ۱۴ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد.

او در این باره می گوید: «می دانید که این ساعت به شکلی عالی در زمینه سلامت و تناسب اندام به کار می آید. من خودم حدود ۱۴ کیلو وزن کم کرده ام و این تا حدود زیادی به دلیل استفاده از این ساعت است.»

کمپانی اپل تلاش زیادی کرده تا کاربردهایی مرتبط با سلامتی و تناسب اندام پوشیدنی هوشمند خود اپل واچ را بیش از پیش برجسته سازد. این شرکت در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرده که فروش محصول مورد بحث نسبت به سال گذشته حدود ۲ برابر افزایش یافته است.

از دیدگاه کوک بزرگترین اثر استفاده از اپل واچ ایجاد انگیزه برای ورزش کردن است

علاوه بر این ها شایعاتی نیز وجود دارد مبنی بر این که اهالی کوپرتینو قصد دارند با این محصول به حوزه های پزشکی نیز وارد شوند. شنیده شده نسل بعد اپل واچ علاوه بر تمام سنسورهای فعلی، مجهز به حسگر سنجش قند خون نیز خواهد بود تا افراد همیشه از میزان این ماده در خون خود مطلع باشند.

تیم کوک در ادامه مصاحبه خود تشریح می کند که نقش اساسی اپل واچ در حفظ سلامتی و کاهش وزن، بیشتر از آن که به دلیل در اختیار قرار دادن اطلاعات و مدیریت برنامه های تمرینی باشد، به سبب ایجاد انگیزه ای است که در فرد برای انجام فعالیت های بدنی و رعایت سایر نکات سلامت محور ایجاد می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • behzad
    behzad | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    بیاید اپل واچ بخرید پولاتونو خرج کنید تا ورزش کنید لاغر شید?

    این بهتره برا کل متن?

  • soortex
    soortex | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ??مرتیکه مفت خور دوجی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی