ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان ویرایش جاده ها به نسخه های iOS و اندروید گوگل مپس اضافه می شود

حتما به خاطر دارید که گوگل مدتی پیش به فعالیت سرویس Map Maker خود خاتمه داد. با این وجود از همین هفته، گزینه ای به اپلیکیشن های iOS و اندروید گوگل مپس اضافه شده تا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

حتما به خاطر دارید که گوگل مدتی پیش به فعالیت سرویس Map Maker خود خاتمه داد. با این وجود از همین هفته، گزینه ای به اپلیکیشن های iOS و اندروید گوگل مپس اضافه شده تا کاربران قادر به ویرایش جاده ها در نقشه های مختلف باشند، قابلیتی که در واقع میراث Map Maker برای سرویس نقشه و مسیریابی گوگل بوده است.

به گفته گوگل انتقال این قابلیت از Map Maker به گوگل مپس به خاطر درخواست های مکرر کاربران انجام گرفته. برخی کاربران گزارش داده اند که امکان ویرایش جاده ها را از ابتدای همین هفته در گوگل مپس مشاهده کرده اند.

با اضافه شدن این قابلیت، رابط کاربری گوگل مپس دستخوش تغییرات کوچکی شده و حالا کاربران می توانند در نسخه های دسکتاپ و اندروید اپلیکیشن وجود هر گونه مشکل در نقشه برداری جاده ها را برای اصلاح به گوگل اطلاع دهند. البته فعلا فقط راهنماهای محلی سطح 5 گوگل مپس قادر به انجام این کار هستند.

فقط راهنماهای محلی سطح 5 گوگل مپس قادر به انجام ویرایش هستند

برای این که جاده ای را در گوگل مپس ویرایش کنید، کافیست وارد منوی کشویی اپ شده و روی گزینه Send Feedback اشاره کنید. حالا می توانید در این قسمت گزینه Edit the map را انتخاب کرده و جاده ای که خواهان ویرایشش هستید را برای گوگل مپس تعیین نمایید. بعد از این کار هم باید روی گزینه Next کلیک کنید و تغییرات پیشنهادی تان را به گوش تیم فنی گوگل مپس برسانید.

امکان ویرایش جاده ها در گوگل مپس طی دو سه روز آینده برای کلیه کاربران نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن منتشر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی